مشکلات و عوارض عدم خرید کاندوم

معایب عدم خرید کاندوم چیست؟

حتما شما هم بار ها وبار ها در خصوص فواید خرید کاندوم و استفاده از آن مطالبی را شنیده اید. کاندوم یک ابزار فیزیکی است که از سرایت مستقیم مایع منی به اندام تناسلی زن جلوگیری می کند. استفاده از این ابزار فواید بسیاری دارد. اما خیلی از افراد با وجود ندانستن این فواید از آن استفاده نمی کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد معایب و عوارض عدم استفاده از این ابزار برای شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

عدم خرید کاندوم و امکان بارداری

یکی از معایب عدم خرید کاندوم و استفاده از آن امکان بارداری است. جالب است بدانید این ابزار تنها روش جلوگیری از بارداری است که علاوه بر پیشگیری از بارداری، از انتقال بیماری های عفونی نیز جلوگیری می کند. به عنوان مثال اگر شما به صورت پیوسته از این ابزار استفاده کنید، تا ۹۰ درصد از انتقال بیماری اچ آی وی جلوگیری می کند. سایر ابزار هایی که برای پیشگیری از بارداری مورد استفاده قرار می گیرند، ممکن است موجب انتقال چنین بیماری هایی شود. به همین دلیل عدم استفاده از این ابزار علاوه بر اینکه امکان بارداری را ایجاد می کند، امکان انتقال بیماری های عفونی را نیز فراهم می کند.

معایب عدم خرید کاندوم

با خرید کاندوم می توانید از بارداری ناخواسته جلوگیری کنید. در صورتی که از این ابزار استفاده نکنید، امکان بارداری نیز وجود دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم به صورت پیوسته و مداوم از این ابزار استفاده کنید تا از بروز چنین مواردی جلوگیری کنید.

عوارض جانبی سایر ابزار ها

با خرید کاندوم می توانید عوارض جانبی یا حساسیت ها را به حداقل برسانید. در صورتی که شما به جای استفاده از کاندوم از سایر ابزار های پیشگیری استفاده کنید، امکان بروز حساسیت یا عوارض جانبی وجود دارد. در واقع کاندوم تنها ابزاری است که به بدن اکثر افراد سازگار است و از بروز حساسیت جلوگیری می کند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم از این ابزار بی خطر استفاده کنید. زیرا سایر ابزار ها مانند قرص ها امکان دارد عوارض جانبی برای شما فراهم کند.

عدم دسترسی به سایر ابزار ها

در صورتی که شما به جای خرید کاندوم به دنبال استفاده از سایر ابزار های پیشگیر یباشید، امکان دارد به آن ها دسترسی پیدا نکنید. در واقع برخی از این ابزار ها به نسخه ی پزشک نیاز دارد. اما کاندوم تنها ابزاری است که بدون نسخه ی پزشک می توانید آن را خریداری کنید. همچنین دسترسی به آن بسیار آسان بوده و علاوه بر داروخانه ها در سوپرمارکت ها و فروشگاه ها نیز امکان تهیه ی آن وجود دارد. به عبارت دیگر کاندوم تنها ابزاری است که علاوه بر ایمن بودن و بی خطر بودن به راحتی در دسترس شما قرار می گیرد. اما در مورد سایر ابزار ها نمی توان اینطور گفت.

خرید کاندوم

عدم تنوع در مورد سایر ابزار ها

اگر شما بخواهید به جای خرید کاندم از ابزار های دیگری برای پیشگیری استفاده کنید، تنوع زیادی نخواهید داشت. این در حالی است که با استفاده از این ابزار می توانید آن را در اشکال و رنگ ها و طعم های مختلف خریداری کنید. به عبارت دیگر کاندوم های تنوع بی نظیری دارند که برای هر یک از سلایق و افراد مختلف طراحی شده اند. اما سایر ابزار های پیشگیری چنین تنوعی را ندارند.

راه حل چیست؟

اگر شما جز افرادی هستید که از خرید کاندوم خوشتان نمی آید، به شما پیشنهاد می کنیم کاندوم میکرو نازک کاپوت را خریداری کنید. این محصول در عین داشتن تمام ویژگی های یک کاندوم، به دلیل نازک بودن احساس بدی در شما ایجاد نمی کند. به عبارت دیگر در هنگام استفاده شما متوجه وجود آن نخواهید شد. این محصول از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. به طوری که در عین نازک بودن از کیفیت بالایی برخوردار است که هرگز در هنگام استفاده پاره نمی شود. این محصول برای افرادی تهیه شده است که تمایلی به استفاده از کاندوم ندارند. برای خرید یا مشاهده ی این محصول روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم میکرو نازک کاپوت
ویژگی محصول:
  • لوبریکنت
  • نازک

تحت تاثیر قرار دادن قدرت باروری

یکی از معایب عدم خرید کاندوم و استفاده از سایر ابزار ها این است که می تواند بر قدرت باروری شما تاثیرات منفی بگذارد. به عبارت دیگر اگر شما به جای استفاده از کاندوم از ابزار های دیگری استفاده کنید، با بر هم زدن هورمون های بدن شما ممکن است در دراز مدت دچار ناباروری شوید. اما کاندوم این ویژگی را ندارد. با خرید و استفاده از این ابزار می توانید هر زمان که خواستید فرزند داشته باشید و برای سلامتی شما ضرری ندارد.

خرید کاندوم

عدم خرید کاندوم و کثیفی

یکی از معایی که با عدم خرید کاندوم به سراغ شما می آید این است که رابطه ی شما با تمیزی که باید انجام نمی شود. به عبارت دیگر با استفاده از کاندوم رابطه ای تمیز و به دور از کثیفی را تجربه خواهید کرد. این مورد یکی از مهم ترین معایب عدم استفاده از این ابزار است. شما می توانید با استفاده از کاندوم یک رابطه ی تمیز، دلنشین، به یاد ماندنی و جذاب را تجربه کنید.

عدم خرید کاندوم و افزایش هزینه ها

یکی از مهم ترین معایبی که با عدم خرید کاندوم تجربه می کنید، افزایش هزینه های شماست. در واقع کاندوم کم هزینه ترین و سالم ترین روش پیشگیری از باردرای و انتقال بیماری های عفونی است. و در صورتی که بخواهید از روش های دیگر استفاده کنید، به طبع هزینه های شما افزایش چشمگیری پیدا می کند.

عدم خرید کاندوم و معایب آن ها

زود انزالی و عدم استفاده از کاندوم

یکی از مهم ترین معایب عدم خرید کاندوم این است که انزال را به تاخیر نمی اندازد. به طوریکه اگر شما از سایر ابزار های پیشگیری استفاده کنید، نمی توانید با استفاده از آن ها انزال خود را به تاخیر بیندازید. اما کاندوم ابزاری ساده و در دسترس است که برای شمایی که دچار انزال زود می شوید، بسیار کاربرد دارد. این ابزار کاملا بهداشتی بوده  و هیچگونه آسیبی به شما وارد نمی کند. اما با تمام ویژگی هایی که گفته شد، اگر همچنان مایل به استفاده از کاندوم نیستید، پیشنهاد می کنیم از مدل های نازک تر استفاده کنید. برای خرید این محصولات می توانید از همین سایت اقدام کنید. روی لینک زیر کلیک کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
  • 6622 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.