روش های خرید کاندوم تاخیری

در این سایت علاوه بر امکان خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری، می توانید به اطلاعاتی نظیر چیستی کاندوم تاخیری، چیستی زوانزالی، دلیلی انزال زودرس و همچنین انواع کاندوم های تاخیری را در این سایت مورد مطالعه قرار دهید.

کاندوم چیست؟

با خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری از اتلاف وقت خود در داروخانه ها جلوگیری کنید. کاندوم به عنوان پوششی غلافی شناخته می شود که برای جلوگیری از بارداری و ابتلا به بیماری های مقاربتی استفاده می شود کاندوم ها در انواع زنانه و مردانه موجود می باشند.

راه های خرید کاندوم تاخیری
 

اقدام به خرید کاندوم تاخیری در این سایت ممکن می باشد. امروزه کاربرد کاندوم ها فقط جلوگیری از بروز بیماری های مقاربتی و بارداری خلاصه نمی شود بلکه به این کاندوم ها موادی اضافه می شود که کاربرد آن را افزایش می دهد. مانند کاندوم تنگ کننده که با استفاده از عصاره انار باعث تنگی واژن می شود و یا کاندوم های تاخیری که تاخیر در زمان انزال را به دنبال دارد. کاربرد دیگر می تواند برای افزایش لذت و یا بوی مطبوع در هنگام نزدیکی و یا طعم دلپذیر برای نزدیکی به صورت دهنی می باشد.

با خرید کاندوم تاخیری به صورت آنلاین در وقت خود صرفه جویی کنید. در این میان کاندوم های تاخیری از انواع پر استفاده و محبوب می باشد. این کاندوم ها برای رفع زودانزالی به صورت موضعی طراحی می شوند و سایز های مختلفی دارند. زود انزالی یا انزال زودرس یکی از مسائل مهم در روابط زناشویی شناخته می شوند. حدود ۳۰ درصد از زوج ها با این مسئله مواجه هستند.

زود انزالی چیست؟

با خرید کاندوم تاخیری به صورت آنلاین می توانید از مزایا آن بهره مند شوید. زود انزالی یا انزال زودرس به شرایطی گفته می شود که در آن فرد بدون کنترل خود و با میزان تحریک کم در مدت کوتاهی به ارگاسم می رسد و دیگر توانایی ادامه رابطه را ندارد. معمولا انزال زودر بین ۳۰ ثانیه تا ۲ دقیقه بعد از بعد از شروع دخول می باشد. از نظر فیزیکی زود انزالی به دلیل تحریک خیلی سریع اعصاب در سر الت مردان می باشد.

روش خرید کاندوم تاخیری
 

دلیل زود انزالی

برای اطلاع از نحوه خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری با ما همراه باشید. زود انزالی می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد از جمله: ژنتیک، اضطراب، فعالیت های بدنی، ارث، افسردگی، سن ، مصرف بعضی از دارو ها و….

انواع کاندوم های تاخیری

خرید کاندوم تاخیری به صورت آنلاین در سایت روم به دیوار مقدور می باشد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که کاندوم های تاخیری فقط مناسب افرادی که دچار زود انزالی هستند نمی باشد بلکه این کاندوم به افرادی که به دنبال تجربه های متفاوت هستند و یا هدف آنها افزایش لذت در نتیجه افزایش زمان رابطه است نیز معرفی می شود. کاندوم های تاخیری در سه نوع تولید می شود.

چگونگی خرید کاندوم تاخیری در این سایت مورد بررسی قرار گرفته شده بنابراین این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. نوع اول کاندوم های تاخیری دارای ماده بی حسی لیدوکائین می باشد. این ماده در کاندوم قرار گرفته و به میزان ۵ درصد برای بی حس کردن سر کلاهک آلت تناسلی در نظر گرفته شده. بی حس کردن سر کلاهک آلت تناسلی باعث به تعویق افتادن انزال می شود. لیدوکائین باعث بروز حساسیت می شود.

خرید کاندوم تاخیری
 

با خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری در این سایت علاوه بر صرفه جویی در وقت کاندوم مورد نیاز خود را در کمتر از یک ساعت تحویل بگیرید. نوع دوم از کاندوم تاخیری کاندوم هایی هستند که در آن به جای لیدوکایین از بنزوکائین استفاده شده است. بنزوکائین ماده ژل مانندی است که ظرف ۴ الی ۵ دقیقه باعث بی حسی بر کلاهک آلت تناسلی می شود. بنزوکائین ضد حساسیت می باشد و اثر منفی ای بر سلامت فرد مصرف کننده ندارد. بنزوکائین در نتیجه گرما فعال می شود.

کاندوم لیدوکایین در مقایسه با کاندوم بنزوکائین قدرت بی حسی بیشتری دارد. بنابراین افرادی که زودانزالی شدید را تجربه می کنند بهتر است از این نوع کاندوم استفاده کنند.

خرید کاندوم تاخیری به صورت آنلاین در سایت روم به دیوار به شما این امکان را می دهد که محصول خود را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. نوع سوم کاندوم های تاخیری، کاندوم های تاخیری فیزیکی می باشد. در این نوع کاندوم از ماده شیمیایی استفاده نمی شود. این کاندوم با داشتن حلقه ای فیزیکی در ناحیه زیر کلاهک آلت تناسلی فشار وارد کرده و انزال را به تاخیر می اندازد. کاندوم فیزیکی تاخیری حتی در استفاده طولانی مدت و روزانه باعث مشکلات نعوظ و کاهش لذت زناشویی نمی شوند.

چگونگی خرید کاندوم تاخیری
 

خرید کاندوم تاخیری

و اما پیشنهاد ما به شما خرید کاندوم دابل تاخیری ناچ کدکس Nach Kodex Double delay می باشد. کاندوم دابل تاخیری ناچ کدکس ، محصولی از تکنولوژی نسل جدید کاندوم های تاخیری است. این کاندوم تاثیر فوق العاده ای در به تاخیر انداختن زمان انزال دارد. شما می توانید با این محصول تجربه ای متفاوت از نزدیکی را داشته باشید. این کاندوم علاوه بر عوامل فیزیکی از بنزوکائین هم استفاده کرده تا شما انزال دیرتری را تجربه کنید. علاوه بر این با خرید این کاندوم می توانید از رایحه مطبوع و لذت بخش آن بهره مند شوید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم دبل تاخیری ناچ کدکس با تاخیر فیزیکی
ویژگی محصول:
  • رینگ تاخیری
  • تاخیری
  • لوبریکنت
  • میوه ای
تومان ۹۵,۰۰۰
مشاهده محصول

شما می توانید با خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری در همین سایت اقدام کرده و در کمترین زمان ممکن بسته خود را درب منزل تحویل بگیرید. افراد می توانند در شهر های تهران، کرج، رامسر و مشهد با سفارش از طریق سایت روم به دیوار محصول خود را در کمتر از یک ساعت تحویل بگیرند. کاندوم تاخیری پیشنهاد شده کیفیت عالی ای داشته و شما را از خرید خود منصرف نمی کند. بنابراین با آسودگی خاطر به سفارش این محصول در سایت روم به دیوار اقدام کنید.

سایت روم به دیوار علاوه بر مقدور ساختن خرید کاندوم تاخیری برای شما، انواع کاندوم های با کیفیت را نیز موجود کرده است. شما می توانید محصولات زناشویی خود را با خیالی آسوده از سایت روم به دیوار تهیه کره و رابطه ای لذت بخش برای خود و همسرتان به ارمغان آورد. بنابراین فرصت را از دست ندهید و همین حالا کاندوم مورد خود را سفارش دهید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
  • 5290 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.