نحوه خرید کاندوم در تهران

در این سایت علاوه بر معرفی نحوه خرید کاندوم در تهران به صورت غیر حضوری در کمتر از یک ساعت به کاندوم های طعم دار و مزایا آن اشاره می شود. یکی از اصلی ترین دلایل سرد شدن زن و مرد نسبت به همدیگر در زندگی و رابطه یکنواختی و تکراری بودن روابط زناشویی است. همچنین در رابطه با مراقبت های بهداشتی در روابط زناشویی کاندوم و اولین و مهم ترین فاکتور در رعایت آن است.

برای اطلاع از نحوه خرید کاندوم در تهران با ما همراه باشید. یکی از روش هایی که می توان برای ایجاد تنوع در روابط آنرا به کار برد، استفاده از کاندوم های مختلف می باشد. کاندوم ها انواع زیاد و متفاوتی دارند که با هر کدام از انها می توانید رابطه های خود را منحصر به فرد کنید. یکی از این انواع کاندوم ها طعم دار می باشد. با کاندوم های طعم دار می توانید رابطه ای متفاوت و ویژه را تجربه کنید.

راه های خرید کاندوم در تهران
 

خرید کاندوم در تهران به صورت غیر حضوری در این سایت ممکن می باشد. ممکن است برای شماهم سوال پیش آید که این کاندوم چیست و چرا باید خرید آنرا تجربه کرد؟ برای اطلاع از پاسخ این سوال ها با ما همراه باشید.

چیستی کاندوم های طعم دار:

برای اطلاع از چگونگی خرید کاندوم در تهران با ما همراه باشید. کاندوم های طعم دار یا خوراکی از کاندوم هایی هستند که طعم های متفاوتی از آن تولید و وارد بازار شده. معمولا جنس این کاندوم از لاتکس است. تفاوتی که این کاندوم ها با کاندوم های معمولی دارند اضافه شدن مواد خوراکی و قندی با اسانس خوراکی خوشمزه تر بالاترین سطح آن می باشد. این کاندوم ها در طعم های بستنی، شکلات، میوه، نوتلا در بازار موجود هستند.

کاربرد کاندوم های طعم دار چیست؟

برای خرید کاندوم در تهران با ما همراه باشید. همانطور که اشاره شد کاندوم برای برقراری رابطه زناشویی ضروری است. این نوع کاندوم بیشتر در روابط زناشویی دهانی و یا همان اورال سکس استفاده می شود. این نوع رابطه بین زوجین به شدت محبوب می باشد.در رابطه زناشویی دهانی افراد تلاش می کننده که با زبان و دهان خود شریکشان را برانگیخته کنند. این کاندوم به خوبی از دهان شما در برابر ویروس های احتمالی مراقبت می کند.

چگونگی خرید کاندوم در تهران
 

خرید کاندوم در تهران به صورت غیر حضوری از طریق این سایت ممکن می باشد. همانطور که گفتیم کاندوم ها معمولا از جنس لاتکس هستند که در رابطه های دهانی با افزایش حرارت باعث ایجاد بوی نا خوشایند می شود. به همین علت با افزودن رایحه و طعم های مختلف به کاندوم استفاده از آن را راحت تر کرده اند. این رایحه ها در طعم های: موز، توت فرنگی، آناناس، بلوبری، انگور و… موجود می شوند.

فواید کاندوم طعم دار

خرید کاندوم در تهران را از این سایت تجربه کنید. کاندوم های طعم دار درست است که مانندکاندوم های تاخیری باغث تاخیر در انزال نمی شوند ولی فواید خود را دانرند اعم از:

  1. جلوگیری از ابتلا به بیماری های مقاربتی
  2. برطرف کردن بوی بد
  3. تنوع در طعم
  4. ایجاد تنوع در رابطه زناشویی
خرید کاندوم در تهران
 

خرید کاندوم در تهران

خرید کاندوم در تهران با ارسال کمتر از یک ساعت انجام می شود. امروزه بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری ای که دارند خرید به صورت آنلاین را ترجیح می دهند. اگر شماهم جزو این دسته از افراد هستید پیشنهاد ما به شما خرید کاندوم نوتلا شکلاتی بسته ۱۲ عددی kapoot Choco Sensitive است.

  • کاندوم نوتلا شکلاتی کاپوت، جدید ترین محصول کاپوت است.
  • با رایحه و طعم دوست داشتنی نوتلا و توت فرنگی!
  • این کاندوم با تکنولوژی میکرولاتکس بسیار نازک و محکم ساخته شده.
  • و مناسب برای کسانی که تمایل چندانی به استفاده از کاندوم ندارند.
  • و دوست دارند رابطه ای طبیعی داشته باشند.
  • این کاندوم با لوبریکنت روان کننده مخصوص با رایحه ای بی نظیر و ایجاد حس گرما رابطه جنسی شما را گرم و دلپذیر و خاطره انگیز خواهد کرد.

برای خرید کاندوم در تهران در انواع مختلف و با بهترین کیفیت و قیمت همراه با ارسال رایگان، شما میتوانید به روم به دیوار اعتماد کنید.

در استان های تهران ، البرز (کرج، شهریار، فردیس، ملارد، اندیشه) ، و مشهد ارسال با پیک و در کمتر از یک ساعت بوده. ارسال به سایر استان ها به صورت پستی می باشد.

با دانلود و نصب اپلیکیشن روم به دیوار از اعتبار هدیه اولیه نیز برخوردار خواهید شد. همچنین با دعوت دوستان خود از طریق اپلیکیشن ، میتوانید از اعتبار هدیه دعوت نیز برخوردار شوید.

آیا می دانید کاندوم یکی از روش های موثر جلوگیری از زودانزالی در مردان است؟

خرید اینترنتی کاندوم از فروشگاه روم به دیوار بهترین راه خرید کاندوم است.

شما می توانید از فروشگاه ما سایر محصولات زناشویی و محصولات زناشویی مانند اسپری تاخیری ، ژل تاخیری را خریداری نمایید.

روم به دیوار اولین و تنها اپلیکیشن تخصصی فروش محصولات جنسی است.

محصولات ما دارای مجوز قانونی فروش و تائیدیه سلامت از وزارت بهداشت است.

برای خرید کاندوم در انواع مختلف و با بهترین کیفیت و قیمت همراه با ارسال رایگان، شما میتوانید به روم به دیوار اعتماد کنید.

فروشگاه تخصصی محصولات زناشویی. فروش کاندوم تاخیری.

ارسال رایگان محصولات به صورت محرمانه.

خرید کاندوم مردانه مشکی ، خرید کاندوم رنگی ، کاندوم مشکی با امنیت بسیار بالا ، کاندوم مردانه مشکی کاپوت ، بهترین کاپوت مردانه

درمان زود انزالی ، کاندوم تاخیری برای درمان زود انزالی.

درمان انزال زودرس، کاندوم تاخیری برای درمان انزال زودرس. ارسال رایگان محصولات به صورت محرمانه.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم نوتلا شکلاتی کاپوت
ویژگی محصول:
  • شکلاتی
  • داغ
  • لوبریکنت
  • میوه ای

بهترین طعم در کاندوم های طعم دار چیست؟

شما می توانید به خرید کاندوم در تهران از طریق این سایت اقدام کنید. اینکه چه طعمی بهتر است کاملا به سلیقه و ذائقه شما بستگی دارد و هیچ معیار دقیقی برای گفتن آن وجود ندارد.

راه خرید کاندوم در تهران
 

نکاتی که در مورد خرید کاندوم باید رعایت کنید.

در این سایت به نحوه خرید کاندوم در تهران اشاره شد. ابتدا اطمینان حاصل کنید از اینکه سایز مناسبی تهیه کرده اید. سپس به تاریخ انقضا کاندوم توجه کنید. اگر پارگی و آسیبی در سطح کاندوم وجود داشت از آن کاندوم استفاده نکنید. اگر می خواهید رابطه دهانی داشته باشید کاندوم جدایی استفاده کنید. در هر رابطه از کاندوم جدیدی استفاده کنید. از روان کننده های مطمئن استفاده کنید نه روان کننده های طبیعی مانند روغن زیتون. کاندوم را در جای خشک نگهداری کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
  • 4536 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.