خرید پد تاخیری

بسیاری از افراد در پی راه هایی برای درمان زود انزالی هستند. در این مقاله ابتدا به تعریف زود انزالی، دادن راهکارهایی برای درمان این مشکل و سپس تعریف پد تاخیری و اطلاع از چگونگی خرید پد تاخیری به صورت آنلاین مواجه می شوید.

زودانزالی چیست؟

شما می توانید در این سایت اقدام به خرید پد تاخیری به صورت غیر حضوری کنید. زودانزالی یکی از مشکلات شایع زناشویی در بین مردان می باشد. زودانزالی و یا همان ازنال زودرس با نام لاتین ejaculatio praecox وقتی اتفاق می افتد که مرد زودتر از زمان مورد نیاز به انزال میرسد و فرد بعد از انزال توانایی ادامه رابطه زناشویی را ندارد. در کشور آمریکا این مشکل بین ۳۰ الی ۴۰ درصد از مردان رواج دارد. این آمار در کشور ما بیشتر می باشد.

از کجا بفهمم زود انزال هستم؟

خرید پد تاخیری به صورت غیر حضوری باعث می شود که بتوانید از وقت خود بهتر استفاده کنید. اگر انزال زودتر از حد مطلوب اتفاق بی افتد و یا مدت کمی بعد از دخول و باعث ناراحتی و نا امیدی یکی از طرفین و یا هر دو طرف شود می گوییم فرد با مشکل زود انزالی طرف است. زمان استانداردی برای این موضوع وجود دارد. زود انزالی در سه سطح خفیف متوسط و شدید تقسیم بندی می شود.

چگونگی خرید پد تاخیری

علت زودانزالی چیست؟

خرید پد تاخیری به صورت آنلاین باعث می شود بدون خجالت محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. زودانزالی میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد اعم از فیزیکی و هورمونی، عاطفی و روانی.


اگر عاملی که باعث زودانزالی شما شده حذف و یا درمان شود، زود انزالی نیز درمان می شود. مشکلات هورمونی می تواند باعث زودانزالی در مردان شود. هورمون اکسی توسین هورمون ال اچ و تی اس اچ در بدن نقش مهمی دارند و به هم خوردن هر کدام از این ها ممکن است باعث بروز زود انزالی شود.

شما می توانید در همین سایت اقدام به خرید پد تاخیری در کرج به صورت غیر حضوری کنید. ممکن است زودانزالی در نتیجه افسردگی، نگرانی، اضطراب و غیره ایجاد شود. عدم اعتماد به نفس و داشتن حس گناه نیز می تواند باعث بروز این مشکل شود. اگر بعد از دوره طولانی مدت که رابطه نداشته اید در زمان کم روابط زیادی داشته باشید با این مشکل مواجه می شوید.

با خرید پد تاخیری به صورت آنلاین از اتلاف وقت خود در داروخانه ها جلوگیری کنید. زودانزالی می تواند زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد و نه تنها باعث نا امیدی فرد شود بلکه ممکن است باعث کاهش اعتماد به نفس، سرد شدن نسبت به رابطه زناشویی و کاهش میل زناشویی می شود. اما خبر خوب این است که با گذشت زمان و  بالا رفتن سطح دانش راهکار های زیادی برای درمان موقت و یا دائم این مشکل وجود دارد.

نحوه خرید پد تاخیری

ورزش کگل

با خرید پد تاخیری به صورت غیر حضوری از طریق سایت روم به دیوار از مزایا و کیفیت قرار داده شده برای مشتریان استفاده کنید. ورزش کگل تمرینی ساده است برای قوی کردن عضلات کف لگن و مربوط به انزال. با انجام این تمرین به صورت روزانه و چندین مرتبه در روز می توانید انزال خود را به تاخیر بیندازید.

خرید پد تاخیری

خرید پد تاخیری Nach Kodex Man Delay Pad نیز یکی از راه های به تاخیر انداختن انزال است. استفاده از این پد بسیار راحت است و خصوصیات مفید زیادی دارد. این پد عوارض جانبی که محصولات خوراکی دارند اعم از بالارفتن فشار خون، تپش قلب و غیره را ندارد. با استفاده از این پد بعد احساس رضایت از رابطه را در خود حس کنید. این پد رطوبت رسانی می کند و اضطراب و اختلالات روانی که در رابطه با زود انزالی ایجاد می شود را کاهش می دهد.

اگر شما هم به دنبال خرید پد تاخیری هستید این فرصت را از دست ندهید و با سفارش این محصول رابطه ای طولانی و با کیفیت را به خود و همسرتان هدیه دهید. طرز استفاده از این محصول بسیار آسان است شما باید ساشه را باز کنید و دستمال را از بالا تا پایین آلت تناسلی خود بکشید و ۲ دقیقه بعد رابطه را آغاز کنید. برای سفارش این محصول فوق العاده بر روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

پد تاخیری ناچ کدکس

تکنیک نگه داشتن انزال

خرید پد تاخیری به صورت غیر حضوری را در سایت روم به دیوار امتحان کرده و بسته خود را به صورت محرمانه درب منزل تحویل بگیرید. در این تکنیک شما باید تا نزدیکی نقطه ارگاسم تحریک شوید و زمانی که نزدیک انزال هستید حدودا ۳۰ ثانیه توقف کنید و بعد کار خود را ادامه دهید. انجام این کار ۳ الی ۴ مرتبه باعث می شود کنترل انزال برای شما راحت تر شود.

راه خرید پد تاخیری

پیشنوازی

خرید پد تاخیری در این مقاله مورد بحث قرار گرفت. پیش نوازی مجموعه ای از لمس کردن بدن شریک زناشویی و ماساژ و نوازش دادن آن است. با پیشنوازی فشار خون مرد و زن بالا می رود و هیجان سریع و ناگهانی اتفاق  نمی افتد. این تدریجی بالا رفتن بسیار مهم است چرا که زن ها به زمان بیشتری برای تحریک شدن نیاز دارند، در صورتی که در مردان به سرعت اتفاق می افتد. همین باعث می شود که آرامش تدریجی تحریک شدن در مردان باعث شود تمرکز بیشتری روی پیش نوازی داشته باشند.

استفاده از کاندوم ها و ژل های مختلف

با خرید پد تاخیری انزال خود را به تعویق بیندازید. امروزه کاندوم هایی تولید و به بازار عرضه می شود که با روش های گوناگون باعث به تعویق افتادن انزال می شود. این کاندوم ها می تواند مفید واقع شود. به علاوه ژل ها و اسپری ها و کرم هایی نیز هستند که با استفاده از آن می توان انزال را عقب انداخت.

راه های خرید پد تاخیری

شما می توانید در فروشگاه اینترنتی روم به دیوار اقدام به خرید پد تاخیری کنید. شما می توانید در این فروشگاه اینترنتی وسایل مورد نیازتان برای نزدیکی اعم از کاندوم های مختلف، اسپری ها، ژل ها و غیره را خریداری کنید. اگر ساکن شهر های تهران، کرج، رامسر و مشهد هستید سفارش شما در کمتر از دو ساعت قابل تحویل گرفتن درب منزل است. به علاوه این سایت برای رفاه حال مشتریان عزیز امکان ارسال به صورت محرمانه را قرار داده است پس می توانید با آرامش خاطر خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *