نحوه خرید کاندوم تاخیری

نحوه خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری را از این سایت بخواهید. شاید خیلی از شما سوال های متفاوت و بسیاری در مورد کاندوم تاخیری داشته باشید ما در این سایت مطالب مهم و کاربردی و ویژگی های کاندوم تاخیری را جمع آوری کرده ایم. با دانستن تعریف درست از هر محصولی می توانید به جزئیات و کاربرد های آن پی ببرید. ابتدا با تعریف کاندوم آشنا می شویم.

کاندوم چیست؟

آیا شما هم به دنبال خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری هستید؟ برای این منظور با ما همراه باشید. کاندوم پوششی پلاستیکی و غلافی شکل است که بر روی آلت تناسلی قرار میگیرد. جنس این محصول معمولا از لاتکس می باشد و وظیفه آن جلوگیری از ابتلا به بیماری های مقاربتی و بارداری ناخواسته است. کاندوم ها در اندازه های متفاوتی در بازار قرار دارند. در دنیای فناوری هر روز شاهد این هستیم که محصولات به روز رسانی می شوند و نوع بهتری از آنها تولید می شود. یکی از این انواع کاندوم های تاخیری هستند.

کاندوم تاخیری چیست؟

قبل از خرید کاندوم تاخیری بهتر است با تعریف و ویژگی های آن آشنا شوید. کاندوم های تاخیری انواع متفاوتی دارند ولی وظیفه مهم همه آنها همانطور که از نام این کاندوم پیداست به تاخیر انداختن زمان انزال است. ممکن است به این کاندوم مواد دیگری اضافه شود و ویژگی های دیگری پیدا کند برای مثال روان کننده به آن اضافه شود و کاربرد روان تر شدن رابطه جنسی و درد کمتر در حین رابطه به آن اضافه شود.

چه کسانی از این کاندوم استفاده می کنند؟

خرید کاندوم تاخیری به صورت آنلاین باعث می شود تا وقت کمتری را برای تهیه کاندوم بگذارید. این کاندوم معمولا مورد استفاده افرادی که می خواهند زمان به ارگاسم رسیدنشان بیشتر شود قرار می گیرند. افرادی که به زود انزالی و یا همان انزال زودرس مبتلا هستند نیز از این کاندوم ها استفاده می کنند. زودانزالی یا انزال زودرس اختلالی جنسی است که در آن مرد زودتر از حد انتظار به انزال می رسد و دیگر نمی تواند رابطه را ادامه دهد. با توجه به آمار ۳۰ درصد از زوجین با این اختلال دست و پنجه نرم می کنند.

راه های خرید کاندوم تاخیری

کاربرد های کاندوم تاخیری چه چیزهایی است؟

با خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری دیگر لازم نیست وقت خود را برای مراجعه به داروخانه بگذارید. کاندوم های تاخیری باعث افزایش زمان رابطه می شوند و در نتیجه افزایش لذت را برای شما به دنبال دارد. به علاوه این کاندوم مانند کاندوم عادی از بارداری ناخواسته جلوگیری می کند و احتمال ابتلا شما به بیماری های مقاربتی و پوستی را به حد زیادی کاهی می دهد. از دیگر فواید این کاندوم می شود به بهبود روابط زناشویی و افزایش کیفیت آن اشاره کرد که خود به دنبال داشتن آرامش، صمیمیت و روابط عاطفی را بدنبال دارد.

خرید کاندوم تاخیری

و اما پیشنهاد ما به افرادی که به دنبال خرید کاندوم هستند خرید کاندوم تاخیری فیزیکی نان استاپ ۱۰ عددی  Kapoot Non Stop می باشد. این کاندوم بی نظیر فیزیکی می باشد. البته در این کاندوم ماده موثر برای تاخیر هم اضافه شده تا کیفیت محصول بالاتر شود و انزال بهتر و با کیفیت بیشتر به تاخیر افتد. حلقه فیزیکی تعبیه شده باعث درد برای مردان نمی شود. این کاندوم از جنس لاتکس معمولی می باشد.

برای خرید کاندوم تاخیری در همین سایت اقدام کنید. این کاندوم بی نظیر برای شما و همسرتان لذت را بدنبال دارد. شما می توانید با استفاده از این کاندوم همه شب های خود را به یاد ماندنی کنید. برای سفارش این محصول فوق العاده می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم تاخیری فیزیکی نان استاپ فوق تاخیری کاپوت
ویژگی محصول:
  • رینگ تاخیری
  • تاخیری
  • لاکچری
تومان ۹۵,۰۰۰
مشاهده محصول

انواع کاندوم های تاخیری

با خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری می توانید محصول خود را در کمترین زمان ممکن درب در تحویل بگیرید اولین نوع کاندوم تاخیری، نوعی است که در آن مقدار کمی از ماده بی حس کننده لیدوکائین  استفاده شده. مقدار استفاده شده از این ماده در کاندوم ۵ درصد می باشد. از این ماده در جراحی های ساده دندان پزشکی استفاده می شود. در این کاندوم ماده لیدوکائین با بی حس کردن موضعی کلاهک آلت تناسلی انزال را به تاخیر می اندازد.

خرید کاندوم تاخیری به صورت آنلاین باعث می شود بدون خجالت محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. نوع دوم از کاندوم های تاخیری آنهایی هستند که در آن به جای لیدوکائین از بنزوکائین استفاده شده است. و اما بنزوکائین چیست؟ بنزوکائین مانند لیدوکائین در دسته بی حس کنندگان قرار می گیرد. بنزوکائین حدود ۴ الی ۵ دقیقه به صورت موضعی بی حسی بر کلاهک آلت ایجاد می کند. این ضد حساسیت است و اثر منفی ای بر سلامت فرد مصرف کننده ندارد. بنزوکائین بر اثر گرما فعال می شود و آلت تناسلی زنانه را بی حس نمی کند.

چگونگی خرید کاندوم تاخیری

با خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری از طریق سایت روم به دیوار از مزایا و کیفیت قرار داده شده برای مشتریان استفاده کنید. نوع سوم از کاندوم های تاخیری فیزیکی می باشند. در این نوع از کاندوم تاخیری ماده بی حس کننده اضافه شده است. تاخیر در این نوع کاندوم توسط حلقه فیزیکی تعبیه شده در نزدیک کلاهک تناسلی قرار گرفته انجام می شود. این حلقه با ایجاد کردن فشار در زیر کلاهک تناسلی و منقبض کردن رگ ها انزال را عقب می اندازد.

چگونه از کاندوم تاخیری استفاده کنم؟

مرحله بعد از خرید کاندوم تاخیری استفاده صحیح از این نوع کاندوم است. ابتدا باید مراقب باشید تا کاندوم را هنگام باز کردن بسته و بیرون آوردن از آن پاره نکنید. سپس سمت صحیح آن را پیدا کنید. پیدا کردن درست در این مرحله از کار بسیار مهم است چرا که مواد موثر در تاخیری در داخل کاندوم قرار دارد. کاندوم را بر روی کلاهک آلت بگذارید و به سمت پایین بکشید. اگر طرف اشتباهی از کاندوم را پوشیدید آن را در بیاورد و دوباره از آن طرف که درست است بپوشید.

خرید کاندوم تاخیری

سایت روم به دیوار، فروش محصولات زناشویی می باشد. نه تنها شما می توانید در این سایت اقدام به خرید کاندوم تاخیری کنید بلکه می توانید محصولات مورد نیاز خود را از این سایت خرید کنید. اگر ساکن شهر های تهران، کرج، مشهد و رامسر هستید می توانید محصول خود را در کمتر از دو ساعت درب منزل تحویل بگیرید به علاوه امکان ارسال محرمانه در این فروشگاه وجود دارد.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
  • 5287 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.