درمان تنگی واژن با ورزش

نحوه درمان تنگی واژن

بانوان محترم،آیا می دانید درمان تنگی واژن به چه صورت است؟  آیا تاکنون به فکر درمان این مشکل افتاده اید؟ در این مقاله ما شما را با روش های درمان این موضوع آشنا می کنیم. تنگ شدن واژن یکی از مشکلات مهم در روابط زناشویی می باشد که مشکلات زیادی را بین زوجین می تواند تشکیل دهد.اما لازم به نگرانی نیست زیرا این بیماری همچون سایر بیماری ها قابل درمان است و می تواند زندگی عادی را به زن و مرد برگرداند. در حالت کلی ساختار بافت واژن به گونه ای طراحی شده است که قابلیت ارتجاعی داشته باشد و می تواند انواع آلت مردانه را در خود جای دهد. . بافت واژن حین تحریک روان کننده های طبیعی دارد که دخول را راحت تر و بدون درد می تواند بکند.

درمان تنگی واژن با روش های ساده

قبل از درمان تنگی واژن بهتر است انواع تنگی دهانه واژن آشنا شویم.تنگی دهانه واژن بطور کلی به دو دسته در بانوان دیده می شود. دسته اول این نواع تنگی،  بدین گونه است که فرد در اولین رابطه زناشویی خود متوجه این مشکل شده و موقع نزدیکی درد شدیدی در شکم احساس می کند. ممکن است درد به حدی باشد که دخول انجام نشود. و اما دسته دوم  در زنانی رخ می دهد که قبلا هیچ مشکلی برای دخول نداشته و نزدیکی بدون درد را تجربه کرده اند. اما به دلیل ایجاد بعضی بیماری های روحی و جسمی، دچار تنگی شده مثل گذشته نمی توانند رابطه مطلوبی داشته باشند.

علت تنگی واژن

پیش از اینکه به نحوه ی درمان تنگی واژن بپردازیم، میخواهیم در مورد علت های آن صحبت کنیم . ممکن است ناشی از دلایل روحی و یا بیماری های جسمی باشد. عدم پیش نوازی و روانکاری واژن قبل از دخول، آسیب دیدن کف لگن در اثر بعضی از جراحی های زنانه مانند هیسترکتومی ، برخی از باورهای غلط درباره رابطه جنسی، ترس از مقاربت،تجربه دردناک تجاوز، ترس از بارداری و یا حتی زایمان سخت قبلی می تواند از مهم ترین دلایل این مشکل به حساب آید. همینطور بیماری هایی همچون عفونت واژن یا ناحیه لگنی، اندومتریوز، چسبندگی‌های داخل لگن، کیست تخمدان و…نیز می تواند باعث درد موقع نزدیکی و علت عدم دخول در واژن باشد.

درمان تنگی واژن

روش های مختلفی برای درمان تنگی واژن وجود دارد که بسته به این که شدت دهانه تنگی چقدر باشد به کار می رود.اما در کل روش های زیر را برای درمان این مشکل ذکر می کنیم. با روم به دیوار همراه باشید.

روانکاری واژن

به منظور آشنایی با درمان تنگی واژن حتما توصیه می کنیم قبل از شروع رابطه به اندازه کافی پیش نوازی داشته باشید. همچنین می توانید از ژل های لوبریکانت طبیعی برای روانکاری و مرطوب کردن واژن استفاده نمایید. این روش برای زنان مبتلا به خشکی واژن و همچنین این مشکل کاملا تاثیرگذار است.

تمرینات کگل

انجام تمرینات کگل برای درمان تنگی واژن بسیار موثر است زیرا می تواند با تقویت عضلات کف لگن به درمان این مشکل با درجات خفیف کمک کند. اینگونه تمرینات علاوه بر شادابی و منعطف شدن بیشتر، به افزایش سایز لگن و بهبود آن کمک شایانی می کند.

درمان تنگی واژن با قرص شیاف

نشستن در آب ولرم

قبل از رابطه جنسی،  بهتر است به مدت ۱۵ دقیقه در آب ولرم بنشینید. زیرا نشستن در آب ولرم باعث ریلکس شدن عضلات ناحیه لگن و کمتر شدن شدت انقباضات عضلانی موقع دخول شده و به درمان تنگی واژن کمک می کند

درمان تنگی واژن با خرید قرص شیاف ماریانا

در اینجا شما را با قرص شیاف ماریانا آشنا می کنیم. در واقع این قرص برای درمان تنگی واژن است .جالب است بدانید که شیاف ماریانا علاوه بر تنگ کنندگی واژن خواص دیگری مانند ضد عفونت، ضد قارچی و رفع خشکی واژن نیز دارد که میتوانید از آن بهره مند شوید. این محصول طبیعی که از ترکیب گیاه ماریانا و چند گیاه مفید دیگر ساخته شده خواص بی نظیری برای سلامت جنسی خانم ها دارد.

خرید  اینترنتی قرص شیاف ماریانا (اصل) دکتر آز در فروشگاه اینترنتی روم به دیوار

ما هم به شما برای درمان تنگی واژن خرید قرص شیاف ماریانا (اصل) دکتر آز Dr.oz را پیشنهاد می کنیم. هر قوطی از این قرص ها شامل ۴۰ عدد قرص گیاهی بوده و کاملا طبیعی  می باشد. تمامی این شیاف ها صددرصد گیاهی است.لازم به یادآوری است که تمامی محصولات روم به دیوار و همینطور این قرص ها اورجینال (با کیفیت ترین نمونه موجود در بازار) است و همچنین دارای هولوگرام اصالت محصول و  دارای تاریخ تولید و تاریخ انقضاء می باشد.برای ثبت سفارش می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

شیاف ماریانا (اصل) دکتر آز Dr.oz تنگ کننده طبیعی واژن

خواص قرص شیاف ماریانا برای درمان تنگی واژن

قرص شیاف ماریانا در زمان های گذشته نیز برای درمان تنگی واژن مورد استقبال افراد قرار می گرفت. زیرا استفاده از شیاف ماریانا روشی مفید برای تنگ کردن واژن بوده است.از گیاه ماریانا در زمان های قدیم نیز استفاده می شده است و به دلیل تنگ کردن سریع واژن مهمترین عاملی است که این گیاه محبوبیت جهانی پیدا کرده است. همچنین از دیگر کاربردهای شیاف ماریانا در گذشته رفع عفونت دستگاه تناسلی و ایجاد تنگی در واژن بانوان بوده است. به علاوه التهاب واژن و خروج مواد زائد را از دیرباز برطرف می کرده است. بسیاری از بانوان نیز با استفاده از این قرص میل جنسی شان افزایش یافته است.این شیاف علاوه بر خواص ذکر شده این محصول فوق العاده مزایای دیگری نیز دارد که در ذیل به آن اشاره شده است.

درمان تنگی واژن و علل آن

خرید قرص شیاف ماریانا علاوه بر درمان تنگی واژن  خواص دیگری دارد که به آنها اشاره میکنیم.شیاف ماریانا (اصل) (دکتر آز) برای درمان مشکلاتی چون کیست های تخمدانی، تنگ کنندگی واژن، بی اختیاری ادرار،رفع بوی بد واژن،درمان عفونت و …به کار می آید.

دیگر خواص شیاف ماریانا برای درمان تنگی واژن

پس از جمله فواید گیاه ماریانا علاوه بر درمان تنگی واژن موارد دیگری نیز میباشد که در زیر به خواص دیگر این قرص اشاره می کنیم:

برطرف کردن عفونت

بهبود درمان مشکلات زنانه

زیادتر شدن میل جنسی در خانم‌ها

استفاده آسان و اثربخشی فوق العاده

تنگ کننده فوری واژن (برای تمامی سنین) و منقبض کننده فوری عضلات داخلی واژن

از بین برنده بوی بد واژن

تنظیم ترشحات بانوان

درمان افتادگی ناشی از زایمان

جلوگیری از کیست تخمدان

درمان کیست های تخمدان

رفع سوزش، خارش و التهاب ناحیه تناسلی بانوان

ضدعفونی کننده و ضد قارچ واژینال

درمان تنگی واژن خانم ها و سرد مزاجی آن ها

سفت کننده عضلات واژن

بهترین راه برای جمع کردن بافت داخلی واژن زنانه.

درمان دردهای قاعدگی

تعادل pH سلامت واژن برای زنان

پشتیبانی از کنترل بوی واژن

تبدیل سردمزاجی به گرمی در رابطه زناشویی

درمان تنبلی تخمدان

متعادل کردن ترشحات زنانه

افزایش لذت جنسی

فاقد عوارض

دارای استاندارد پزشکی

کیفیت عالی

ساخته شده از ماریانا طبیعی

نحوه صحیح مصرف قرص شیاف ماریانا (اصل) دکتر آز برای درمان تنگی واژن

توجه داشته باشید که خرید قرص شیاف ماریانا که برای درمان تنگی واژن استفاده می شود، کاملا مقرون به صرفه است و اگر از این محصول به درستی استفاده شود،بهره وری از آن را دوچندان می کند.طبق تجربه ای که دیگر بانوان مصرف کرده اند ، در ابتدا بهتر است  دستان خود را کاملا تمیز بشویید و سپس ناحیه واژن را ضد عفونی نمایید. برای استفاده بهتر از این محصول کافیست تا دو ساعت قبل از رابطه جنسی یک عدد قرص شیاف ماریانا را با آب ولرم خیس کنید و پس از چند دقیقه خیس خوردن قرص را با انگشت درون واژن قرار دهید.

درمان تنگی واژن و راه آن

سپس شیاف کاملا آب شده و تاثیرات درمان تنگی واژن و ضدعفونی آن نمایان می شود. یک ساعت پس از گذاشتن شیاف واژن را با آب شستشو دهید . پس از این که شیاف تنگ کننده وارد واژن شد سعی کنید به مدت تقریبا نیم ساعت در حالت دراز کش بمانید تا تاثیر شیاف به طور کامل نمایان شود.هم اکنون می توانید آماده رابطه جنسی شوید.فروشگاه اینترنتی روم به دیوار این افتخار را دارد تا قرص شیاف ماریانا و یا هر محصول دیگری را در کمترین زمان ممکن و به راحت ترین روش به دست شما مشتریان عزیز برساند. برای مشاهده سایر محصولات وارد لینک زیر شده و محصول مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

 

 

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
  • 44976 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.