خرید کاندوم چگونگی

آیا شماهم به دنبال کاندومی مناسب هستد؟ برای آشنایی با انواع کاندوم ها و خرید کاندوم مناسب در شرایط بدنی و نتیجه دلخواه خود این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

کاندوم چیست؟

کاندوم وسیله ای است به شکل غلاف که در طول رابطه زناشویی استفاده می شود. خرید کاندوم به شدت مورد تبلیغ گرفته و این حجم از تبلیغات به علت نتایج مفید و بهداشتی است که هر فرد باید آن را رعایت کند.

یکی از دلایلی که افراد به خرید کاندوم روی می آورند برای جلوگیری از بارداری و دلیل دیگر کاهش احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی است. زنانی که در روابط زناشویی شوهرشان از کاندوم استفاده می کند، احتمال بارداری دو درصد در سال را دارند.

با خرید کاندوم و استفاده مناسب از آن احتمال ابتلا به بیماری هایی مانند کلامیدیا، سوزاک، هپاتیت ب، ایدز و تریکومونیازیس کاهش پیدا می کند. همچنین کمتر در معرض تبخال تناسلی، ویروس اچ آی وی و سیفلیس قرار می گیرند.

خرید کاندوم می تواند در دو نوع زنانه و یا مردانه صورت بگیرد.

راه های خرید کاندوم

کاندوم مردانه

برای اطلاع از چگونگی خرید کاندوم با ما همراه باشید. این کاندوم کلاغی انعطاف پذیر و نازک است که وقتی آلت مرد در حالت نعوظ قرار دارد پوشیده می شود و از تماس مستقیم واژن و آلت مرد جلوگیری می کند.

کاندوم زنانه

با خرید کاندوم زنانه لوله ای ۱۷ سانتی و نازک مشاهده می کنید که در طول رابطه زناشویی داخل واژن زن قرار میگیرد. برای بانوانی که همسرشان تمایلی به استفاده از کاندوم ندارد می تواند انتخاب درستی باشد. این کاندوم از جنس پلی اورتان می باشد. در دو طرف پایانی کاندوم حلقه ای انعطاف پذیر وجود دارد. در انتهای رابطه زناشویی قبل از بلند زدن کاندوم را از واژن بیرون بکشید.

راه خرید کاندوم

خرید کاندوم

پیشنهاد ما به شما خرید کاندوم کاپوت بسته ۱۲ عددی Kapoot CLASSIC Lubricated است.

  • کاندوم کلاسیک لوبریکانت کاپوت ، یکی از پرطرفدار ترین کاندوم های کاپوت است.
  • کاندومی با کیفیت فوق العاده بالا با لاتکسی منعطف و محکم برای بیشترین حفاظت، اطمینان و ایمنی در روابط جنسی شما.
  • لاتکس نازک این کاندوم به همراه لوبریکانت روان کننده مخصوص با رایحه ای بی نظیر و دوام طولانی.
  • رابطه ای روان و دلپذیر را برای شما فراهم میکند!

خرید کاندوم کاپوت

برای خرید کاندوم در انواع مختلف و با بهترین کیفیت و قیمت همراه با ارسال رایگان، شما میتوانید به روم به دیوار اعتماد کنید.

در استان های تهران ، البرز (کرج، شهریار، فردیس، ملارد، اندیشه) ، و مشهد ارسال با پیک و در کمتر از یک ساعت بوده.

ارسال به سایر استان ها به صورت پستی میباشد.

با دانلود و نصب اپلیکیشن روم به دیوار از اعتبار هدیه اولیه نیز برخوردار خواهید شد.

همچنین با دعوت دوستان خود از طریق اپلیکیشن ، میتوانید از اعتبار هدیه دعوت نیز برخوردار شوید.

آیا می دانید کاندوم یکی از روش های موثر جلوگیری از زودانزالی در مردان است؟

خرید اینترنتی کاندوم از فروشگاه روم به دیوار بهترین راه خرید کاندوم است.

شما می توانید از فروشگاه ما سایر محصولات زناشویی و محصولات جنسی مانند اسپری تاخیری ، ژل تاخیری را خریداری نمایید.

روم به دیوار اولین و تنها اپلیکیشن تخصصی فروش محصولات جنسی است.

محصولات ما دارای مجوز قانونی فروش و تاییدیه سلامت از وزارت بهداشت است.

برای خرید کاندوم در انواع مختلف و با بهترین کیفیت و قیمت همراه با ارسال رایگان، شما میتوانید به روم به دیوار اعتماد کنید. فروشگاه تخصصی محصولات زناشویی. فروش کاندوم تاخیری. ارسال رایگان محصولات به صورت محرمانه. خرید کاندوم مردانه مشکی ، کاندوم کاپوت رنگی ، کاندوم مشکی با امنیت بسیار بالا ، کاندوم مردانه مشکی کاپوت ، بهترین کاپوت مردانه. درمان زود انزالی ، کاندوم تاخیری برای درمان زود انزالی. درمان انزال زودرس، کاندوم تاخیری برای درمان انزال زودرس. ارسال رایگان محصولات به صورت محرمانه.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم کلاسیک لوبریکنت کاپوت
ویژگی محصول:
  • کلاسیک
  • لوبریکنت
  • نازک
تومان ۹۵,۰۰۰
مشاهده محصول

کاندوم های شبرنگ

با خرید کاندوم شبرنگ می توانید رابطه ای پرشور تر را تجربه کنید. برای استفاده از این کاندوم باید به اندازه سی ثانیه آن را در برابر نور بگذارید. سپس این کاندوم در طول رابطه درخشان می ماند. این کاندوم در سه لایه و از مواد غیر سمی تولید شده. لایه وسط حاوی ماده ای است که با رنگدانه داشتن باعث درخشندگی می شود. جنس لایه های اول و سوم لاتکس می باشد.

کاندوم های طعم دار

تعداد زیادی از شرکت ها که در زمینه کاندوم فعالیت دارند مدعی هستند که محصولاتشان عطر و طعم دارد. با خرید کاندوم طعم دار می توانید از بو و طعم آن بهره مند شید که به نوبه خود باعث دلچسب تر شدن رابطه زناشویی می شوند. معمولا این کاندوم در طعم های نعنا، انگور، پرتقال، توت فرنگی، شکلات، آدامس و نوشابه می باشند. رنگ کاندومها نیز با طعم آن همخوانی دارد.

خرید کاندوم

کاندوم های خاردار

با خرید کاندوم خاردار می توانید لذت بیشتری از روابط زناشویی ببرید. کاندوم خاردار با برجستگی های کوچک و بزرگی که بر سطحش دارد نه تنها باعث افزایش لذت زناشویی بانوان می شود بلکه افزایش لذت برای مردان هم به همراه دارد. بعضی از کاندوم ها در هر دو منطقه خار دارند قسمت ابتدایی و انتهایی. تعداد خارهای روی سطح این کاندوم بستگی به مارکی که خریداری میکنید دارد.

کاندوم های گرم کننده

با خرید کاندوم گرم کننده لذت بیشتری از روابط ببرید. این کاندوم ژل روان کننده ای در خود دارد که گرم کننده هم هست. این ژل با رطوبت بدن فعال می شود. برای بانوان و آقایان لذت بخش است.

کاندوم شکل دار

با خرید کاندوم شکل دارد مشاهده میکنید که تا حدودی این کاندوم شل تر از باقی کاندوم هاست. دلیل آن این است که در قسمت سر برآمدی برجسته دارد که باعث تحریک بیشتر آلت تناسلی می شود.

کاندوم نعنایی

با خرید کاندوم نعنایی قوای میل به رابطه خود را تقویت کنید. این کاندوم به خصوص در رابطه دهانی مناسب می باشد. این کاندوم بزرگتر از حد معمولی است و سر بزرگی دارد.

چگونگی خرید کاندوم

کاندوم پوست بره

خرید کاندوم پوست بره کاندومی لاکچری به حساب می آید چرا که از مواد طبیعی ساخته شده است و کیفیت رابطه را زیاد می کند. این کاندوم از انتقال بیماری های مقاربتی و بارداری پیشگیری نمی کند.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
  • 9438 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.