روش های درمان شل شدن واژن

آیا افزایش سن موجب گشادی واژن می شود؟

یکی از سوال هایی که بسیاری از خانم ها می پرسند این است که آیا افزایش سن منجر به گشادی واژن می شود یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال اجازه دهید ابتدا در خصوص علت های این مسئله صحبت کنیم. خوب است بدانید ماهیچه های واژن خاصیت ارتجاعی دارند. عوامل مختلفی می تواند بر این خاصیت تاثیر گذار باشد. اما به هر حال این موضوع برای همه ی خانم ها ناراحت کننده و سخت است. اما جای شکر آن باقی است که برای درمان آن روش های مختلفی وجود دارد. با ما همراه باشید.

دلایل گشادی واژن چیست؟

گشادی واژن به دلایل مختلفی چون افزایش سن و زایمان رخ می دهد. دلایل دیگری نیز ممکن است سبب این مشکل شود. به عنوان مثال چاقی و افزایش وزن، بلند کردن وسایل سنگین، انجام دادن ورزش های سخت و سنگین یبوست های پی در پی و کمر درد منجر به این مشکل در بانوان می شود. علاوه بر این اگر به ناحیه ی لگن فرد آسیب وارد شود، واژن او دچار شل شدگی می شود. به همین دلیل می توان گفت یکی از مهم ترین دلایل این مشکل در خانم ها، افزایش سن است.

شل شدن واژن و درمان آن

افزایش سن گونه موجب گشادی واژن می شود؟

همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین دلایل گشادی واژن افزایش سن است. زمانی که سن فرد افزایش پیدا می کند، پوست و ماهیچه های او به تدریج سفتی خود را از دست می دهند. به طوری که شل می شوند. این مسئله می تواند دلیل این مشکل را توجیه کند. همچنین زمانی که خانم در اثر افزایش سن دچار یائسگی می شود، میزان استروژن در او کاهش پیدا می کند. کم شدن میزان استروژن در بدن فرد باعث می شود لایه ی داخلی واژن خشک شده و خاصیت ارتجاعی خود را از دست دهد.

به همین دلیل با افزایش سن فرد دچار گشادی واژن می شود. بعد از یائسگی، واژن فرد کوتاه تر یا باریک تر می شود. همچنین به دلیل کاهش رطوبت واژن در بدن فرد، در هنگام رابطه ی جنسی ممکن است دچار درد شود. در چنین شرایطی پیشنهاد می شود حتما از لوبریکانت یا روان کننده استفاده کند. تا از میزان درد کاسته شود. لازم به ذکر است که در سایت روم به دیوار انواع لوبریکانت با قیمت های بسیار مناسب وجود دارد. شما عزیزان می توانید از این محصولات دیدن کنید. زیرا این محصولات از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و نیاز جنسی شما را رفع می کنند.

افزایش سن و شل شدن واژن

گشادی واژن چگونه درمان می شود؟

برای درمان گشادی واژن روش ها و راهکار های مختلفی وجود دارد. یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین روش ها استفاده از کاندوم تنگ کننده دبل اناری ناچ کدکس می باشد. این محصول از کیفیت بسیار عالی برخوردار است. به طوریکه با استفاده از آن مشکل شما حل خواهد شد. با استفاده از این محصول می توانید رابطه ای لذت بخش، جذاب و به یاد ماندنی را تجربه کنید. همچنین این محصول با خاصیت تنگ کنندگی، موجب انتقال حس گرما شده و رابطه ی شما را لذت بخش می کند. شما می توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسب و با تخفیف از ما خریداری کنید. برای خرید این محصول پیشنهاد می کنیم روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم تنگ کننده دبل اناری ناچ کدکس
ویژگی محصول:
  • تنگ کننده
  • داغ
  • لوبریکنت
  • میوه ای
  • ویژه بانوان
تومان ۹۰,۰۰۰
مشاهده محصول

راهکار هایی برای درمان گشادی واژن

همانطور که گفتیم برای درمان گشادی واژن روش های مختلفی وجود دارد. روش های مختلفی مانند ورزش های کف لگن، انجام جراحی، لیزر و استفاده از دستگاه هیگز وجود دارد. البته برخی از این روش های هزینه ی زیادی برای شما در بر خواهد داشت. همچنین دوره ی نقاهت آن طولانی خواهد بود. انجام ورزش های کف لگن در تمامی سنین به بانوان پیشنهاد می شود. زیرا با انجام این حرکات، سفتی و قدرت ماهیچه ها محفوظ می ماند. به عبارت دیگر انجام چنین ورزش هایی علاوه بر درمان این مشکل از شکل گیری آن هم پیشگیری می کند.

شل شدن واژن

نحوه ی انجام حرکات کگل

لازم به ذکر است که انجام ورزش های کف لگن پس از زایمان تاثیر زیادی در درمان گشادی واژن ندارد. اما انجام آن پیش از زایمان می تواند کمک کننده باشد. برای انجام حرکات کگل، ابتدا کف لگن خود را شناسایی نمایید. به منظور شناسایی کافی است عضلات را در هنگام دفع ادرار متوقف کنید. عضلاتی که عمل قطع ادرار را انجام می دهند، به عضلات کف لگن شناسایی می شوند. برای انجام چنین تمرین هایی عضلات خود را سفت کنید و به مدت ۱۰ ثانیه در همین حالت نگه دارید. پس از آن به مدت ۳ الی ۵ ثانیه آن ها را شل کنید. بهتر است چنین تمرین هایی را برای ۱۰ ست انجام دهید.

انجام حرکات کگل زمانی برای درمان گشادی واژن موثر هستند که آنها را برای ۲ الی ۳ بار در طول روز انجام دهید. همچنین یکی از روش هایی که برای درمان این مشکل به کار میرود، استفاده از جراحی است. به شما پیشنهاد می کنیم تا حد ممکن از این روش استفاده نکنید. زیرا بسیار تهاجمی بوده و عارضه ی زیادی به همراه دارد. همچنین دوره ی نقاهت آن طولانی بوده و سختی زیادی به همراه دارد. بهترین و ساده ترین روش استفاده از کاندوم های تنگ کننده است. که به شما یکی از بهترین انواع آن را معرفی کردیم.

درمان شل شدن واژن

درمان گشادی واژن با لیزر

همانطور که گفتیم یکی از روش های درمان گشادی واژن استفاده از لیزر است. این روش کاملا تهاجمی بوده و پیشنهاد نمی شود. زیرا با زخم و خونریزی همراه است. همچنین اگر از این روش استفاده کنید، عوارضی برای شما به همراه دارد. از مهم ترین عوارض استفاده از این روش ایجاد زخم در بدن فرد است. همچنین امکان عفونت در بدن فرد وجود دارد. علاوه بر موارد گفته شده تعداد جلسات استفاده از این روش بالا بوده و فاصله ی بین جلسات هم بسیار است. به همین دلیل این روش بسیار طولانی و پر عارضه است.

ما به شما پیشنهاد می کنیم برای درمان گشادی واژن از کاندوم های تنگ کننده استفاده کنید. شما می توانید در سایت روم به دیوار انواع کاندوم های تنگ کننده و سایر کاندوم ها را مشاهده کنید. برای مشاهده روی لینک زیر کلیک کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
  • 11221 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.