نکات خرید کاندوم تاخیری

اگر شما هم به دنبال خرید کاندوم تاخیری هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله اطلاعاتی مفید در مورد این نوع کاندوم و چگونگی استفاده از کاندوم را قرار داده ایم.

کاندوم چیست؟

کاندوم پوشش پلاستیکی از جنس لاتکس می باشد که روی آلت تناسلی آقایان قرار می گیرد. وظیفه این محصول در برقراری رابطه زناشویی، جلوگیری از انتقال و ابتلا به بیماری های مقاربتی مختلف و جلوگیری از بارداری است. کاندوم ها انواع متفاوتی از جمله: خاردار، طعم دار، تاخیری، شیاردار، ساده و… دارند. از آنجایی که این مقاله در مورد خرید کاندوم تاخیری است به تعریف این نوع کاندوم می پردازیم

چگونگی خرید کاندوم تاخیری
 

کاندوم تاخیری چیست؟

کاندوم تاخیری یکی از پر استفاده ترین انواع کاندوم می باشد. بیشتر افرادی که برای خرید کاندوم تاخیری اقدام می کنند به دنبال از کاهش دادن موضعی انزال زودرس در مردان هستند. زودانزالی یا انزال زودرس از مهم ترین مسائل زناشویی نام برده می شوند. این مشکل می تواند دلایل متفاوتی از قبیل: اضطراب، افسردگی، مسائل ژنتیکی، سن، فعالیت های بدنی و… داشته باشد.

انواع کاندوم تاخیری

یکی از مسائل مهم در خرید کاندوم تاخیری دانستن نوع آن است. همانطور که بالا اشاره شد کاندوم تاخیری برای به تاخیر انداختن زمان به انزال رسیدن در آقایان است که در سه نوع موجود می شود. نوع اول نوعی است که در آن از ماده بی حسی لیدوکایین استفاده می شود. مقدار لیدوکائین موجود در این نوع کاندوم حدود ۵ درصد می باشد.

برای خرید کاندوم تاخیری با ما همراه باشید. لیدوکایین ماده ای است که برای بی حسی در جراحی هایی مانند جراحی های سبک دندان پزشکی استفاده می شود. این ماده در کاندوم های تاخیری وظیفه بی حس کردن کلاهک آلت را در بر دارد. البته باید اشاره کرد که لیدوکایین حساسیت به وجود نمی آورد و درمانی قطعی برای انزال زودرس حساب نمی شود.

خرید کاندوم تاخیری و انواع آن
 

خرید کاندوم تاخیری نوع اول در مقایسه با نوع دوم قدرت بی حس کننده بیشتری دارد بنابراین برای افرادی که مشکل بیشتری در زودانزالی دارند مناسب تر است. اگر بعد از استفاده از کاندوم نوع اول دچار حساسیت شدید فورا با پزشک مشورت کنید.

نوع دوم این کاندوم که برای خرید کاندوم تاخیری باید در نظر بگیرید نوعی است که در آن از ماده ای به نام بنزوکائین به جای لیدوکایین استفاده می شود. بنزوکائین ماده ای است ژل مانند که در کاندوم های تاخیری از آن استفاده می شود. این ماده طی مدت ۴ الی ۵ دقیقه تاثیر بی حسی خود را روی کلاهک آلت می گذارد و باعث به تاخیر افتادن انزال می شود. کاندوم هایی که بنزوکائین دارند هم نیز ضد حساسیت هستند و دارای اثر منفی رو شخصی که از آن استفاده می کند نیستند. بنزوکائین با گرما فعال می شود و باعث بی حسی آلت تناسلی بانوان نمی شود.

تا اینجا انتخاب شما در خرید کاندوم تاخیری کدام است؟ نوع سوم از انواع کاندوم های تاخیری کاندومی است که به صورت فیزیکی می باشد و در آن ماده بی حس کننده به کار نرفته است. در این نوع کاندوم به منظور جلوگیری از انزال زودرس حلقه ای فیزیکی تعبیه شده. این حلقه فیزیکی در ابتدای کاندوم قرار گرفته شده است که فشاری در ناحیه پایینی کلاهک آلت فشار می آورد و با به انقباض در آوردن رگ ها باعث به تاخیر افتادن انزال می شود.

و اما مزیت کاندوم تاخیری نوع سوم این است که به هیچ عنوان باعث بروز حساسیت نمی شود و در استفاده طولانی مدت و مصارف روزانه مشکلاتی به وجود نخواهد آورد. دانستن این سه نوع شما را تا حد زیادی در خرید کاندوم تاخیری کمک می کنند.

خرید کاندوم تاخیری
 

تاثیر کاندوم تاخیری چقدر است؟

یکی از مهم ترین سوالات در خرید کاندوم تاخیری ممکن است برای همه افراد پیش آید همین مسئله اثرگذاری کاندوم تاخیری است. برای پاسخ به این سوال باید میزان و شدت مشکل زود انزالی را بررسی کرد. کاندوم های تاخیری مشکل زود انزالی را تا حد زیادی برطرف می کنند اما باید توجه کرد که خاصیت درمانی ندارند و مشکل شما را به صورت موضعی حل خواهند کرد.

برای خرید کاندوم تاخیری تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. در این قسمت به نحوه استفاده و پوشیدن کاندوم اشاره می کنیم. کاندوم را در زمانی که آلت شما در حالت نعوظ قرار دارد و قبل از دخول باید بپوشید. کاندوم را از محل قرار داده شده روی آن باز کنید مراقب باشید ناخن و یا وسیله ای تیز باعث سوراخ شدن کاندوم نشود. کاندوم را از بسته خارج کرده و مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. کاندوم را روی آلت خود بگذارید و به طرف پایین بکشید.
  2. اگر پایین آوردن کاندوم به راحتی انجام شد یعنی کاندوم را برعکس قرار دادید.
  3. اگر کاندوم را اشتباه قرار دادید به آرامی از روی آلت بردارید و آن را چرخانده و دوباره روی آلت قرار دهید.
  4. سایز کاندوم انتخابی شما باید متناسب با سایز آلتتان باشد.
  5. بعد از مطمئن شدن از نصب درست کاندوم می توانید به ادامه نزدیکی بپردازید.
  6. توجه داشته باشید کاندوم های تاخیری از نوع اول و دوم به چند دقیقه زمان برای اثر گذاری مناسب لازم دارند.
مزایا خرید کاندوم تاخیری
 

خرید کاندوم تاخیری

پیشنهاد ما به شما خرید کاندوم تاخیری طولانی PROLONG DELAY ناچ کدکس بسته ۱۲ عددی است.

کاندوم PROLONG DELAY ناچ کدکس برگزیده ی کاندوم های تاخیری این برند است. این محصول از نسل جدی لاتکس فوق نازک ساخته شده و با ماده تاخیری حرفه ای باعث افزایش مدت زمان و لذت رابطه جنسی می شود. اگر می خواهید از رابطه تان لذت بیشتری ببرید حتما این کاندوم را امتحان کنید.

مشخصات:

۱- ماده تاخیری فوق حرفه ای برای کنترل انزال آقایان

۲- نسل جدید لاتکس فوق نازک

۳- لوبریکانت روان کننده پایدار

۴- شفاف و بدن نما

خصوصیات:

  • تعداد موجود در جعبه: ۱۲ عدد
  • خاصیت: تاخیر در انزال آقایان و افزایش لذت جنسی
  • مورد تایید FDA
  • ساخته شده با تکنولوژی اروپا و امریکا
  • دارای مجوز از وزارت بهداشت

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم تاخیری طولانی ناچ کدکس
ویژگی محصول:
  • تاخیری
  • لوبریکنت
  • نازک
تومان ۹۲,۰۰۰
مشاهده محصول

سخن اخر

کاندوم ها از مهم ترین محصولات در مراقبت های بهداشتی هستند که تا ۹۸ درصد برای جلوگیری از بارداری و تا ۹۹ درصد در جلوگیری از ابتلا به بیماری های مراقبتی موثر هستند. همچنین انواع مختلف آن برای انواع مختلفی از مشکلات اثربخش هستند و حتی بسیاری از کاندوم ها خاصیت درمانی هم دارند. البته توجه داشته باشید با خرید کاندوم تاخیری شما اقدامی در جهت درمان انجام نداده اید بلکه به صورت موضعی و موقتی مشکلات را در حین نزدیکی برطرف کرده اید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
  • 10428 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.