روان کننده لوبریکانت بر پایه آب

ژل لوبریکانت یا روان‌کننده (Lubricant gel)، مایع روان‌کننده برای برطرف کردن خشکی واژن و افزایش لذت جنسی در هنگام سکس است. استفاده از این ژل روان‌کننده، امکان سکس طولانی‌تر، جلوگیری از درد و همچنین استفاده از لوازم جنسی ویژه مثل کاندوم خاردار است. خشکی واژن، دیواره‌های واژن را تا حدی آسیب‌پذیر می‌کند که لذت جنسی به درد تحمل‌ناپذیر تبدیل می‌شود. این محصول می‌تواند سوزش و درد هنگام دخول را از بین ببرد و ترس از دخول را برای زنان مبتلا به خشکی واژن کنار بزند.

انواع مختلفی از ژل‌های روان‌کننده یا لوبریکانت در بازار وجود دارد، اما ژل روان کننده بر پایه آب (Water based lube)، به‌دلیل برخورداری از ویژگی‌های مثبت، محبوبیت بیشتری دارد. روان‌کننده‌های بر پایه آب برای پوست‌های حساس مفید هستند و البته مزایا و معایب خاص خودشان را هم دارند. در این مطلب از وب‌سایت روم به دیوار به‌سراغ آشنایی بیشتر با این محصولات روان‌کننده رفته‌ایم.

 

ژل روان کننده بر پایه آب چیست؟

روان‌کننده بر پایه آب، در واقع یک نوع فرمولاسیون برای ژل‌های روان‌کننده است. این روان‌کننده‌ها باعث آبرسانی به نواحی واژن در زنان می‌شوند تا سطح برخورد آلت تناسلی مرد با دهانه واژن در حین دخول به حداقل ممکن برسد و درد، جایش را به لذت جنسی بدهد. ژل روان کننده بر پایه آب، استفاده از کاندوم و اسباب‌بازی‌های جنسی را برای افراد حساس بی‌خطر می‌سازد و همیشه در دسترس است.

ژل لوبریکانت، بر پایه آب است؛ یعنی می‌توان آن را به‌راحتی شست‌وشو داد و ضمناً بافت ملایم و نرمی هم دارد. این روان‌کننده از آن دسته ژل‌هایی‌اند که با استفاده از محلول سلولز یا گلیسیرین ساخته می‌شوند. ژل روان کننده بر پایه آب، قدیمی‌ترین و رایج‌ترین انواع روان‌کننده موجود در بازار هستند.

بزرگ‌ترین مشکلات روان‌کننده‌های مبتنی بر آب این است پس از شست‌وشو و خشک شدن، می‌توانند باعث چسبندگی در نواحی آلت تناسلی شوند. چونکه قند یا گلیسیرین پس از شست‌وشو روی سطح پوست و آلت تناسلی مرد و زن باقی می‌ماند. از طرفی، ژل لوبریکانت بر پایه آب، می‌تواند ترس زنان از اولین رابطه جنسی یا ترس از دخول دردناک را از بین ببرد و با کاهش درد و اضطراب، می‌تواند رضایت جنسی را به هر دو طرف رابطه هدیه دهد.

در مطلب ژل لوبریکانت چیست مفصلاً در مورد این روان‌کننده محبوب بحث کردیم و بطور کامل در مورد انواع ژل روان کننده توضیح داده ایم!

 

ژل روان کننده بر پایه آب و نحوه خرید آن

 

مهم‌ترین مزیت ژل لوبریکانت بر پایه آب

برای اینکه متوجه شوید لوبریکانت بر پایه آب چیست، به سازگاری آن با آب فکر کنید. روان‌کننده‌های مبتنی بر آب معمولاً به روان‌کننده‌های سیلیکونی ترجیح داده می‌شوند؛ چرا به‌راحتی قابل شست‌وشو هستند و در برابر آب مقاومتی ندارند. همین ویژگی، می‌تواند احساس طبیعی‌تری را به رابطه جنسی بدهد و دو طرف رابطه از تجربه جنسی خود نهایت لذت را ببرند.

ژل روان کننده بر پایه آب، برخلاف سایر ژل‌های لوبریکانت با انواع کاندوم‌های از جنس لاتکس سازگار هستند. به‌عنوان مثال، ژل افرایش میل جنسی بانوان و ژل زرد اموشن (برند Emotion) از جمله ژل‌های روان‌کننده بر پایه آب محسوب می‌شوند و آن‌ها را می‌توانید همین حالا از وب‌سایت روم به دیوار تهیه کنید.

 

چرا باید از روان کننده لوبریکانت بر پایه آب استفاده کنیم؟

وقتی که صحبت از یک رابطه جنسی تمام‌عیار به میان می‌آید، نباید این قانون را فراموش کنید که:

هرچه مرطوب‌تر، بهتر!

 

منظورمان از «مرطوب‌تر» این است که هرچقدر دخول روان‌تر و آسان‌تر انجام شود، لذت سکس بیشتر می‌شود و طرفین رابطه به ارگاسم واقعی می‌رسند. اگر هنوز هم فکر می‌کنید که ژل روان کننده بر پایه اب فقط برای خشکی واژن به‌درد می‌خورد، بهتر است کمی متفاوت‌تر فکر کنید! ژل لوبریکانت مبتنی بر آل، باعث اصطکاک یا ساییدگی کمتر، پوست صاف‌تر و لذت جنسی بدون درد می‌شود. این ویژگی‌ها هیچ ربطی به جنسیت، سن یا تجربه سکس هم ندارند و برای همه افراد نتیجه مثبتی را رقم می‌زنند.

طبق مطالعه‌ای که در سال ۲۰۰۹ در دنشگاه ایندیانا روی ۲۴۵۳ زن انجام شد، شرکت‌کنندگان نظرسنجی اعلام کردند که استفاده از ژل روان‌کننده لوبریکانت در ۷۰ درصد مواقع باعث لذت‌بخش‌تر شدن سکس می‌شود. از طرفی، کارلی بلاو (Carli Blau)، درمانگر جنسی در نیویورک می‌گوید که استفاده از ژل روان کننده پایه آب به معنای علاقه نداشتن به پارتنرتان نیست. بلکه اتفاقاً شما قصد دارید تا با راه های افزایش لذت زناشویی، شریک جنسی‌تان را بیشتر از قبل خوشحال کنید.

 

لوبریکانت محلول در آب

 

نکته مهم در حین خرید ژل لوبریکانت

هنگام انتخاب ژل روان‌کننده لوبریکانت باید انواع مختلف آن را به‌خوبی بشناسید تا روان کننده های بر پایه آب را اشتباهی خریداری نکنید. در حال حاضر، روان‌کننده‌های مختلفی در بازار وجود دارند که انواع آن‌ها عبارت‌اند از:

  • بر پایه آب (لوبریکانت محلول در آب)
  • سیلیکونی
  • روغنی
  • ترکیبی از چند نوع

ضمناً، روان‌کننده‌های هیبریدی معمولاً ترکیبی از آب و سیلیکون‌اند و برای صرفه‌جویی در هزینه و پیشگیری از بروز عفونت‌های باکتریایی بهتر است که روان‌کننده‌های بر پایه آب را خریداری کنید.

 

۳ نکته مهم برای خرید ژل روان کننده بر پایه آب

  • قیمت: بسیاری از ژل‌های لوبریکانت بر پایه آب ارزان و کم‌هزینه‌ای در بازار وجود دارند، اما لازم است بدانید که قیمت ارزان یک محصول لزوماً نشان‌دهنده یک خرید خوب نیست. البته قیمت ژل لوبریکانت مبتنی بر آب، آن‌قدرها هم گران‌قیمت نیست و قیمت آن معمولاً بین ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.
  • پایه روان‌کننده: به پایه انواع ژل روان کننده (بر پایه آب، بر پایه روغن یا بر پایه سیلیکون) دوباره نگاه کنید تا مطمئن شوید که ژل روان کننده بر پایه آب است.
  • نظر کاربران و مشتریان: انتخاب ژل لوبریکانت یک تصمیم کاملاً شخصی است، اما برای انتخاب یک روان‌کننده خوب و کاربردی، بد نیست نگاهی به نظرات کاربران در مورد محصولت مختلف بیندازید.

 

پیشنهاد خرید ژل روان‌کننده بر پایه آب

ما معتقدیم که لذت جنسی یا زناشویی، مهم‌ترین بخش یک رابطه جنسی سالم است. به‌همین دلیل پیشنهادهای خود را با توجه به همه ویژگی‌های مطلوبی که دارند، در اختیار شما قرار می‌دهیم. پیشنهادهای ما در مورد ژل روان کننده بر پایه آب، بهترین محصول موجود در فروشگاه ما هستند و اگر برند خاصی را مشاهده می‌کنید، مطمئن باشید که در مورد آن کاملاً تحقیق کرده‌ایم.

برای اینکه متوجه محدوده قیمتی هر کدام از پیشنهادی زیر شوید، از علامت ستاره (*) برای قیمت‌گذاری استفاده کرده‌ایم. به‌عنوان مثال: محصول تک‌ستاره (*) بین ۸۰ تا ۹۰، محصول ۲ ستاره (**) بین ۱۰۰ تا ۱۲۵ و محصول ۳ ستاره (***) بیشتر از ۱۳۵ هزار تومان قیمت دارد. و اما پیشنهادهای ما برای خرید ژل روان کننده بر پایه آب:

 

 

یک رابطه جنسی روان با ژل لوبریکانت بر پایه آب

بدون توجه به اینکه دلایل استفاده از ژل روان کننده بر پایه آب چیست، فقط به یاد داشته باشید که: ژل لوبریکانت یک روش ساده برای تقویت کیفیت سکس در رابطه شماست. همین و بس! برای دسترسی به محصولات و روان‌کننده‌ها، لوازم و اسباب‌بازی‌های جنسی پیشنهاد می‌کنیم که با محصولات فروشگاه روم به دیوار بیشتر آشنا شوید.

 

سوالات متداول:

آیا می‌توانم از روغن بچه به‌عنوان روان‌کننده استفاده کنم؟

استفاده از روغن بچه برای روان کردن دهانه واژن اصلاً توصیه نمی‌شود. شما می‌توانید با خیال راحت از روغن بچه به‌عنوان مرطوب‌کننده پوست استفاده کنید. اما ورود آن به داخل واژن خطر عفونت واژینال و کم‌اثر کردن کاندوم‌های لاتکس را افزایش می‌دهد.

مهم‌ترین مزیت ژل لوبریکانت بر پایه آب چیست؟

روان‌کننده‌های مبتنی بر آب می‌توانند احساس طبیعی‌تری را به رابطه جنسی بدهند و دو طرف رابطه از تجربه جنسی خود نهایت لذت را ببرند.

انواع ژل لوبریکانت کدام‌اند؟

ژل‌های روان کننده یا لوبریکانت شامل محصولات بر پایه آب، بر پایه روغن یا بر پایه سیلیکون می‌شوند.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
  • 25512 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.