چگونگی خرید کاندوم تاخیری

چرا باید از کاندوم استفاده کنیم؟ کاندوم تاخیری برای من مناسب است یا خیر؟ فواید استفاده از کاندوم تاخیری چیست؟ چه مارک از کاندوم را استفاده کنم؟ آیا شما هم بین این همه کاندوم سرگردان شده اید؟ نگران نباشید با خواندن این سایت می توانید اقدام به خرید کاندوم تاخیری با کیفیت کنید. همانطور که میدانید نیاز به برقراری رابطه جنسی یکی از اصلی ترین نیاز های انسان است.

کاندوم چیست؟

برای خرید کاندوم تاخیری با ما همراه باشید. نکته ای که در روابط باید به آن توجه کرد محافظت از خود در برابر بیماری های مختلفی است که ممکن است از طریق رابطه به شما منتقل شود. بنابراین بهداشت فردی در افراد بسیار مهم است یکی از ارکان ایجاد بهداشت هرچه بهتر استفاده از کاندوم است ولی کاندوم چیست؟ کاندوم پوششی نازک است که مانع از ارتباط و تماس مستقیم آلت تناسلی مردانه و زنانه می شود. دو کاربرد مهم کاندوم ها جلوگیری از ابتلا به بیماری های مراقبتی و بارداری ناخواسته می باشد.

دیگر لازم نیست برای خرید کاندوم تاخیری به داروخانه ها مراجعه کنید. ممکن است فکر کنید استفاده از کاندوم باعث کاهش لذت زناشویی می شود. این باوری اشتباه است چرا که بدنه کاندوم بسیار نازک می باشد و تاثیری در لذت زناشویی ندارد. کاندوم ها انواع متفاوتی دارند با ویژگی ها و اهداف متفاوت البته توجه کنید دو ویژگی اصلی یعنی جلوگیری از بارداری ناخواسته و ابتلا به بیماری های مقاربتی در اغلب آنها وجود دارد.

روش خرید کاندوم خیری

انواع کاندوم تاخیری چیست؟

خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری را در این سایت امتحان کنید. کاندوم های تاخیری برای به تاخیر انداختن انزال در روابط تولید می شود. این کاندوم ها سه نوع دارد. اولین نوع کاندوم های تاخیری نوعی است که در آن از از ماده بی حسی لیدوکائین استفاده شده است. حجم این ماده ۵ درصد می باشد و از آن در جراحی های سبک دندان پزشکی استفاده می شود. لیدوکائین باعث بروز حساسیت نمی شود. این نوع از کاندوم ها از نوع دوم قوی تر است.

شما می توانید در این سایت به صورت غیر حضوری اقدام به خرید کاندوم تاخیری کنید. نوع دوم از کاندوم های تاخیری نوعی است که در آن از بنزوکائین استفاده می شود. بنزوکائین با گرمای بدن فعال می شود و  ۴ الی ۵ دقیقه بعد از پوشیدن کاندوم ماده تاخیری تاثیر خود را می گذارد. این ماده اثر منفی ای بر سلامتی ندارد. نوع سوم کاندوم تاخیری فیزیکی می باشد. برای تاخیر در انزال این کاندوم حلقه ای در قسمت ابتدایی دارد که با ایجاد فشار بر ناحیه زیر کلاهک الت تناسلی باعث افزایش مدت زمان رابطه می شود.

کاندوم های تاخیری چقدر تاثیر دارند؟

با خرید کاندوم تاخیری می توانید انزال خود را به تعویق انداخته و رابطه طولانی تری را شکل دهید. در رابطه با اینکه کاندوم های تاخیری تا چه میزان تاثیر دارند باید به شدت و ضعف مشکل شما رجوع کرد. کاندوم های تاخیری می توانند تا حد زیادی مسائل مرتبط با زود انزالی را برطرف کنند. کاندوم زود انزالی برای درمان موقت زود انزالی موثر است.

خرید کاندوم تاخیری

خرید کاندوم تاخیری

و اما پیشنهاد ما به شما خرید کاندوم تاخیری ۴۵ دقیقه ای کاپوت Kapoot 45 MINUTES می باشد. با استفاده از این کاندوم انرژی ای خاص و جادویی را حس می کنید. شما می توانید با این کاندوم رابطه طولانی لذت بخشی را به خود و همسرتان هدیه دهید. لاتکس استفاده شده در این کاندوم نازک بوده و حس طبیعی و دلچسبی دارد. این کاندوم رنگی نیز می باشد و در آن روان کننده ویژه ای برای شما قرار داده شده تا رابطه ای فوق العاده و بی نظیر را تجربه کنید.

در هر بسته ۱۲ عدد کاندوم وجود دارد. با خرید کاندوم تاخیری پیشنهاد شده علاوه بر همه مزایایی که گفته شد از رایحه نعنا و خنکی حاصل از آن را حس می کنید که به نوبه خود افزایش میل جنسی شما را به همراه دارد. لذت حاصل از رابطه طولانی را با این کاندوم تجربه کنید. این کاندوم به صورت بی نظیری مدت زمان رابطه های شما را افزایش می دهد و نیاز شما را رفع می کند. بنابراین با کلیک بر روی لینک زیر از یکی از بهترین نزدیکی ها را برای خود و همسرتان رقم بزنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم تاخیری 45 دقیقه ای کاپوت
ویژگی محصول:
  • تاخیری
  • سرد
  • لوبریکنت
  • میوه ای
  • نازک
تومان ۹۰,۰۰۰
مشاهده محصول

مزایا خرید کاندوم تاخیری و استفاده از آن

با استفاده از کاندوم تاخیری از انتقال بیماری های جنسی و همچنین بارداری ناخواسته جلوگیری می کنید. به علاوه استفاده از کاندوم های تاخیری در مقایسه با سایر راه های افزایش زمان رابطه تناسلی صرفه اقتصادی بیشتری دارد. کاندوم تاخیری تاثیر منفی بر قدرت بارداری ندارد. شما می توانید با استفاده از این کاندوم رابطه ای طولانی داشته باشید. استفاده از این محصول افزایش اعتماد به نفس در مردان را به دنبال دارد. بنابراین با استفاده از این کاندوم عملکرد بهتری از لحاظ ذهنی و جنسی مشاهده می شود.

چگونگی استفاده از کاندوم تاخیری

بعد از خرید کاندوم تاخیری باید به نحوه استفاده از آن توجه کنید. بهترین تاثیر کاندوم ها در صورتی است که شما هم در استفاده از آن دقت کنید. سایز کاندوم را بزرگ تر یا کوچک تز از چیزی که هستید خریداری نکنید چرا که امکان پارگی در آن بالا می رود. همچنین قبل از باز کردن کاندوم تاریخ انقضا آن را چک کنید. کاندوم را با دقت از بسته خارج کنید. مراقب باشید ناخنتان به کاندوم آسیبی نزند.

نحوه خرید کاندوم تاخیری

کاندوم را از سمت راست بر روی کلاهک آلت تناسلی خود قرار دهید و آن را به طرف انتهای آلت تناسلی خود بکشید. اگر این کار راحت انجام نشد احتمالا طرف اشتباهی از کاندوم را پوشیده اید. مراقب باشید طرف صحیحی از کاندوم را استفاده کنید. اهمیت این موضوع در کاندوم های تاخیری بیشتر است. با خرید کاندوم تاخیری در این سایت از مزایا قرار داده شده استفاده کنید.

روم به دیوار فروشگاه اینترنتی لوازم زناشویی میباشد شما در این سایت نه تنها می توانید اقدام به خرید کاندوم تاخیری کنید بلکه می توانید انواع مختلفی از کاندوم ها، اسپری ها و ژل های مختلف را تهیه کنید . محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید. شما می توانید محصول خود را حتی به صورت محرمانه و بدن درج نام بر روی محصول دریافت کنید به علاوه ارسال در استان های تهران ، البرز (کرج، شهریار، فردیس، ملارد، اندیشه) ، و مشهد در کمترین زمان ممکن یعنی در کمتر از یک ساعت می باشد.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
  • 5283 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.