خرید کاندوم کلاسیک

خرید کاندوم کلاسیک به صورت مجازی برای شماهم به معضل های شما تبدیل شده است؟ آیا از این نوع کاندوم اطلاعی دارید؟ آیا کاندوم کلاسیک انتظارات شما را از کاندوم مورد نظرتان پاسخ می دهد؟ چرا بهتر است که کاندوم های مختلف را بشناسیم؟ برای پاسخ به این سوال ها همراه ما باشید و این مقاله را مطالعه کنید. همچنین در این مقاله می  توانید با کاندوم های کاربردی و مختلفی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند آشنا شوید. از مزایا آشنایی با کاندوم های مختلف این است که می توانید انتخاب درست تری در استفاده از کاندوم ها داشته باشید.

کاندوم چیست؟

قبل از هر چیز باید بگویم که خرید کاندوم کلاسیک به صوررت غیر حضوری و امن در این سایت مقدور می باشد. کاندوم پوششی پلاستیکی نازک می باشد که از تماس مستقیم آلت تناسلی زنانه و مردانه جلوگیری می کند. کاندوم می تواند یکی از هوشمندانه ترین اختراعات انسان برای جلوگیری از بارداری ناخواسته و ابتلا به بیماری های مقاربتی باشد. البته که ریسک بارداری ناخواسته هیچگاه به صفر نمیرسد ولی استفاده از کاندوم این احتمال را تا حدود زیادی کاهش می دهد. استفاده از کاندوم در روابط باهم آرامش خاطر بیشتر می شود.

راه خرید کاندوم کلاسیک

کاربرد کاندوم چیست؟

آیا تا به حال تجربه خرید کاندوم کلاسیک و استفاده از آن را داشته اید؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این نوع کاندوم کسب کنید. در گذشته کاربرد کاندوم ها فقط به این دو مورد ختم میشد: جلوگیری از بارداری ناخواسته و ابتلا به بیماری های مقاربتی. اما با گذشت زمان و روی کار آمدن فناوری به تدریج از کاندوم ها برای رسیدن به هدف های دیگری استفاده شد برای مثال برای اختلال انزال زودرس کاندوم های تاخیری درست شد. و به این صورت کاربرد کاندوم ها به روش های مختلف افزایش پیدا کرد.

کاندوم تاخیری چیست؟

برای اطلاع از نحوه خرید کاندوم کلاسیک با کیفیت به صورت آنلاین با ما همراه باشید. کاندوم تاخیری از کاندوم هایی است که باعث تاخیر در انزال می شود. این کاندوم به آقایانی که به زودانزالی یا همان انزال زودرس دچار هستند پیشنهاد می شوند. کاندوم های تاخیری در سه نوع به بازار عرضه شده. نوع اول آن نوعی است که در آن از بنزوکائین استفاده شده نوع دوم از لیدوکائین و نوع سوم آن فیزیکی بوده و با داشتن حلقه فیزیکی از جنس خود کاندوم باعث تاخیر در انزال می شود.

کاندوم طعم دار چیست؟

برای خرید کاندوم کلاسیک به صورت غیر حضوری با ما همراه باشید. این نوع از کاندوم ها با داشتن بو و طعم متفاوت مناسب رابطه های دهانی می باشند. به علاوه با استفاده از این کاندوم بوی نامطبوع ناشی از اصطکاک لاستیک و بدن که در گرما تولید می شود کاهش پیدا کند. این رایحه با مایع روان کننده روی کاندوم مخلوط شده است. طعم های این کاندوم: نعنا، انگور، پرتقال، موز، توت فرنگی، شکلات، وانیل، کولا و… می باشد. اگر به دنبال افزایش لذت به خصوص در روابط دهانی می باشید این کاندوم به شما پیشنهاد می شود.

روش های خرید کاندوم کلاسیک

کاندوم کلاسیک چیست؟

برای خرید کاندوم کلاسیک در این سایت کافیست با ما همراه باشید. کاندوم کلاسیک یا همان ساده از متداول ترین و پرکاربرد ترین کاندوم های بازار است. این کاندوم به افرادی که خواهان حس طبیعی نزدیکی هستند پیشنهاد می شوند. این کاندوم ها نازک می باشند. بسیاری از افراد فکر می کنند که کاندوم هرچقدر نازک تر باشد احتمال بارداری یا ابتلا به بیماری های مقاربتی را بیشتر می کند در صورتی که اینطور نمی باشد. کاندوم های ساده برای افرادی است که از حس طبیعی رابطه لذت می برند و می خواهند از کاربرد های کاندوم بهرمند شوند.

خرید کاندوم کلاسیک

پیشنهاد ما به شما خرید کاندوم کلاسیک استند آپ ناچ کدکس  always STAND UP CLASSIC  بسته ۱۲ عددی می باشد. این کاندوم با کیفیت حاوی لوبریکانت می باشد. لوبریکانت حس درد ناشی از اصطکاک بین آلت تناسلی مرد و زن را کاهش می دهد در نتیجه درد بانوان را کم می کند. به علاوه این کاندوم بی نظیر با داشتن ال آرژنین و عصاره ساوپالمتو با افزایش جریان خون باعث بزرگ شدن و طولانی تر شدن نعوظ می شود. این کاندوم سفت شدن آلت تناسلی را به دنبال دارد.

برای خرید کاندوم کلاسیک کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و رابطه ای داغ و پر از لذت را به خود و همسرتان هدیه دهید. از این کاندوم خاص غافل نباشید و با امتحان آن رابطه های خود را متنوع کنید و با همسرتان صمیمی تر شوید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم کلاسیک استند آپ ناچ کدکس
ویژگی محصول:
  • کلاسیک
  • سفت کننده
  • لوبریکنت
تومان ۹۰,۰۰۰
مشاهده محصول

کاندوم خاردار چیست؟

با خرید کاندوم کلاسیک به صورت آنلاین از اتلاف وقت خود در راه داروخانه ها جلوگیری کنید. کاندوم های خاردار کاندوم هایی هستند که باعث افزایش لذت در زنان و مردان می باشند. ممکن است تعجب کنید که چگونه باعث افزایش لذت در مردان میشود. باید در پاسخ به این سوال گفت که بسته به داشتن خار ها در قسمت درونی یا بیرونی لذت رابطه را افزایش می دهد. کاندوم های خاردار بسته به محل قرار داشتن خار ها اندازه و جنس خارها و غیره انواع مختلفی دارند.

راه های خرید کاندوم کلاسیک

کاندوم گرم کننده چیست؟

با خرید کاندوم کلاسیک به صورت آنلاین از طریق سایت روم به دیوار خود را برای استفاده از از مزایا و کیفیت قرار داده شده برای مشتریان این سایت واجد شرایط کنید. کاندوم های گرم کننده دارای موادی می باشند که با گرمای بدن فعال می شود و باعث افزایش لذت بانوان و آقایان می شود. این کاندوم ها معمولا حاوی روان کننده گرم کننده نیز هستند. کاندوم گفته شده از لاتکس های نازک تر از حد عادی ساخته می شود.

چگونگی خرید کاندوم کلاسیک

فروشگاه روم به دیوار سایتی برای خرید محصولات زناشویی می باشد. شما می توانید در این سایت لوازم زناشویی مورد نیاز خود را خریداری کنید و اگر ساکن شهر های تهران، کرج، رامسر و مشهد هستید می توانید محصولات خود را درب منزل در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. به علاوه امکان ارسال به صورت محرمانه و بدون درج نام محصول روی بسته بندی در این سایت وجود دارد. بنابراین در همین سایت اقدام به خرید کاندوم کلاسیک و هر کاندوم مختلف، ژل ها و اسپری های مختلف کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
  • 6611 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.