تاثیر خرید کاندوم در روابط امن

خرید کاندوم و رابطه امن

حتما شماهم به ارتباط بین خرید کاندوم مناسب با بدن و رابطه امن توجه کرده اید. برای داشتن رابطه ای دلچسب و با لذت بالاتر باید از نگرانی هایی از قبیل بیماری های مقاربتی و امکان حساسیت بدن شما با کاندوم مورد مصرفی و… رها شوید. رفتار جنسی ایمنی یعنی استفاده مداوم، صحیح و منظم از کاندوم در روابط جنسی. برای داشتن اطلاعات بیشتر در این خصوص این مقاله را مطالعه کرده و روش های گفته شده را تجربه کنید و همراه ما باشید.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم خرید کاندوم و رابطه امن به هم مرتبط هستند بنابراین داشتن اطلاعات در مورد رابطه امن امری ضروریی واقع میشود ولی رابطه امن و نا امن چه روابطی هستند؟ بین احساس نیاز و زمان پاسخ به آن نیاز فاصله ای وجود دارد، به این فاصله امنیت می گوییم. هرچقد این فاصله بیشتر یا کوتاه تر شود امنیت ما دچار بحران میشود و احساس نا امنی و عدم امنیت می کنیم. و همانطور که اطلاع دارید در صورت به خطر افتادن نیاز ما به امنیت روابط ما دچار بحران شده و امکان دارد که خراب شوند. رابطه ای که احساس امنیت به ما نمی دهد در انواع موضوع ها رابطه نا امن است.

خرید کاندوم و رابطه امن

خرید کاندوم در رابطه امن

خرید کاندوم مناسب و استفاده از آن یکی از روش هایی است که باعث پیشگیری زنان و مردان از بارداری میشود همچنین بعضی ها از آن در جلوگیری از انتقال بیماری های مراقبتی استفاده می کنند. انتقال بیماری های مقاربتی می تواند از طریق اقرادی که به بیماری خود آگاه نیستند انجام شود. پس تا قبل از مطمئن شدن از سلامت شریک جنسیتان در روابط خود از وسایل ایمن استفاده کنید حتی در رابطه دهانی.

روش های داشتن رابطه امن قبل رابطه و اهمیت خرید کاندوم در آن

بعد از مطالعه روش های داشتن رابطه امن در ادامه مقاله اهمیت خرید کاندوم را مشاهده خواهید کرد. برای داشتن روابط امن این سوال ها را از شریک جنسی خود بپرسید:

  • تا به حال با چند نفر رابطه جنسی را تجربه کرده است؟
  • آیا در روابط خود از وسایل ایمنی مانند کاندوم استفاده کرده است؟
  • آیا تا به الان رابطه جنسی از نوع دهانی به صورت نا امن داشته است؟
  • آیا اعتیاد به مخدر دارد؟
  • آیا تا به الان با فردی که معتاد تزریقی است تجربه رابطه جنسی داشته؟
  • آیا تا به الان با فردی که روسپی است رابطه به صورت غیر ایمن داشته است؟
  • آیا تا به الان تست HIV داده؟ اگر تست داده با پرسیدن از او و دیدن برگه تست از نتایج آن مطلع شوید.
  • آیا در گذشته بیماری های مقاربتی مانند هپاتیت ب و یا هپاتیت سی داشته که درمان شده باشد؟

رابطه امن و خرید کاندوم

ایمنی رابطه در بیماری مقاربتی و اهمیت خرید کاندوم در آن

بهترین روش در جلوگیری از بیماری های مقاربتی خرید کاندوم مناسب و استفاده از آن است. همانطور که بسیاری از شما می دانید برخی بیماری های مقاربتی را نمیتوان تا ۶ ماه بعد از رابطه و آلوده شدن فرد شناسایی کرد. مانند HIV  و بیماری های تپخال تناسلی و ویروس ای آی وی یا همان پاپیلومای انسانی حتی قبل از بروز علائم الودگی قابل انتقال هستند. پس با این وجود در رابطه جنسی اول تا روابط جنسی ۶ ماه آینده حتی در صورت دادن تست از کاندوم استفاده کنید و دوباره تست بدید.

خرید کاندوم پیشنهادی

و اما پیشنهاد شگفت انگیز ما به شما خرید کاندوم فوق ایمن ایکس دریم است. این کاندوم در بسته های ۱۲ عددی به دست مصرف کننده می رسد از ویژگی های فوق العاده این کاندوم می شود به بسیار چرب و شفاف بودن آن اشاره کرد. این کاندوم در عین نازک بودن بسایر محکم و ایمن است همچنین دارای مخزن اسپرم برای افزایش ایمنی کاندوم است. از مهم ترین ویژگی های این کاندوم می توان به اینکه این کاندوم حاوی ماده اسپرم کش است که باعث افزایش ایمنی محصول میشود. ویژگی های کاندوم ایکس دریم

در یک نگاه:

بسته ۱۲ عددی

بسیار چرب و شفاف

حاوی ماده اسپرم کش جهت افزایش ایمنی کاندوم

دارای مخزن ذخیره اسپرم برای امنیت بیشتر

بسیار نازک اما بسیار محکم و ایمن

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم فوق ایمن ایکس دریم Super Safe
ویژگی محصول:
  • اسپرم کُش
  • کلاسیک
  • لوبریکنت

خرید کاندوم

شیوه داشتن رابطه امن به صورت کلی

پیش از اینکه در مورد خرید کاندوم صحبت کنیم باید بدانید برای مطمئن شدن از سلامت و امنیت خود در رابطه زناشویی حتی در صورت خرید و استفاده از کاندوم بهتر است با علائم بیماری های مقاربتی آشنا باشید. علائمی مانند: ترشخیت غیر عادی، قرمزی، زخم، تغییرات مشکوک در ناحیه خصوصی، سوزش موقع ادرار کردن. پس یکی از شیوه ها آشنایی با علائم بیماری مقاربتی است. روش بعدی نداشتن بیشتر از یک شریک در روابط به صورت همزمان است. امن ترین رابطه آن رابطه ای است که مطمئن هستید شریک شما به غیر از شما با کسی رابطه ندارد. هربار که یک شریک جنسی به روابط شما اضافه شود احتمال ابتلا به این بیماری ها هم بالا می رود.

روش بعدی خرید کاندوم و استفاده از آن است. کاندوم بهترین راه برای حفاظت در برابر بیماری های مقاربتی است. کاندوم های پلی اورتان و لاتکس به ویروس های عفونی  اجازه عبور نمی دهد. البته باید بدانید که کاندوم های پوست بره در برابر این ویروس ها ایمن نیستند. روش بعدی استفاده از روان کننده است چرا که بدون این روان کننده خراشیدگی و زخم در ناحیه به وجود می آید و عفونت از آن طریق به بدن نفوذ میکند. روش دیگر این است که اگر خانوم هستید دوش واژینال نگیرید چراکه باعث تغییر تعادل طبیعی ناحیه می شود.

سخن آخر

همانطور که تا این قسمت از مقاله متوجه شدید که خرید کاندوم و استفاده از آن یکی از روش های بسیار موثر در ایمن کردن شما و شریک جنسی شما در رابطه است همچنین کاندوم ابزاری برای جلوگیری، کنترل و پیشگیری محسوب می شوند.کاربرد های این محصول: جلوگیری از بارداری و ابتلا به بیماری های مقاربتی می باشد. روش های دیگری نیز اشاره شد که به آمادگی و ایمن سازی فرد از لحاط روانی و قبل از رابطه کمک می کند و باعث می شود انتخاب های بهتری در بهره برداری و رفتار ها و انتخاب شریک جنسی خود داشته باشید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
  • 9416 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.