چگونگی خرید کاندوم خار درشت

خرید کاندوم خار درشت به صورت آنلاین می تواند یک تجربه جذابی برای شما باشد. کاندوم ها یکی از عادی ترین و پر طرفدار ترین روش ها برای جلوگیری از بارداری ناخواسته و ابتلا به بیماری های مقاربتی باشد. برای اطلاع از پرکاربرد ترین کاندوم ها و کاربرد آنها این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. با شناخت کاندوم های متفاوت قدر خواهید بود که بهترین نوع آن را برای هدف خود انتخاب کنید.

کاندوم ها

قبل از پرداختن به نحوه خرید کاندوم خار درشت به صورت آنلاین و انواع کاندوم های پر طرفدار به تعریف کاندوم می پردازیم هرچند امروزه کمتر کسی است که کاندوم را نشناسد. کاندوم پوششی یا غلافی پلاستیکی معمولا از جنس لاتکس است که از برخورد مستقیم آلت تناسلی مردانه و زنانه جلوگیری می کند و دو کاربرد برجسته آن همانطور که پیشتر اشاره شد جلوگیری از ابتلا به بیماری های مقاربتی و بارداری ناخواسته است. کاندوم ها مردانه و زنانه هستند. یعنی اگر شریک شما تمایلی به استفاده از کاندوم ندارد شما خود می توانید کاندوم بپوشید.

کاندوم زنانه

خرید کاندوم خار درشت به صورت غیر حضوری باعث می شود با صرفه جویی در وقت خود، وقت آزاد بیشتری برای سایر فعالیت های خود داشته باشید. کاندوم زنانه نسبت به نوع مردانه آن کمتر استفاده می شوند. با استفاده درست از این کاندوم می توانید تا ۹۵ درصد از بارداری و ابتلا به بیماری جلوگیری کنید. این کاندوم را می توان از ۸ ساعت قبل از رابطه در محل مورد نظر قرار داد. این کاندوم می تواند در تحریک کلیتوریس زنان مثبت واقع شوند.

خرید کاندوم خار درشت

کاندوم تاخیری

آیا شما هم به دنبال خرید کاندوم خار درشت به صورت مجازی هستید؟ برای این منظور با ما همراه باشید. یکی دیگر از کاندوم های پر طرفدار کاندوم تاخیری می باشد. این کاندوم با افزایش مدت زمان رابطه باعث طولانی تر شدن رابطه می شود. معمولا افرادی که به زود انزالی یا همان انزال زودرس دچار هستند از این نوع کاندوم استفاده می کنند. این کاندوم سه نوع دارد. نوع اول با داشتن مواد تاخیری بنزوکائین و نوع دوم با داشتن ماده لیدوکائین باعث تاخیر در انزال می شود. نوع سوم کاندوم های تاخیری فیزیکی می باشد.

کاندوم خاردار

برای اطلاع از نحوه خرید کاندوم خار درشت با کیفیت به صورت آنلاین با ما همراه باشید. کاندوم خاردار با داشتن خارها و آج هایی با اندازه های مختلف باعث افزایش لذت در رابطه می شود. کاندوم های خاردار انواع متفاوتی دارند و بسته به سلیقه شخصی افراد استفاده می شوند. این کاندوم شامل: کاندوم ژله ای یا سیلیکونی، کاندوم خاردار معمولی، کاندوم با میخ های بسیار بزرگ و کاندوم خار درشت است. با استفاده از این کاندوم ارگاسم را با کیفیت بالاتر تجربه کنید.

راه های خرید کاندوم خار درشت

کاندوم خار درشت چیست؟

اگر شما هم به دنبال خرید کاندوم خار درشت هستید بهتر است با آن آشنا شوید. این کاندوم همانطور که در اسمش مشخص است خار های درشتی دارد. این کاندوم برای بانوانی که می خواهند در مدت زمان کوتاه به ارگاسم برسند مناسب است. خارهای این نوع از کاندوم خاردار سرتاسر کاندوم است. بهترین کاندوم ، کاندوم فضایی هم گفته می شود به علت نوع خار و شاخک های سطح آن. لذتی که از این کاندوم دریافت می کنید قابل توجه می باشد.

خرید کاندوم خار درشت

پیشنهاد ما به شما خرید کاندوم خار درشت بیگ دات ۶۹۰ G-SPOT ناچ کدکس ۱۰ عددی  Nach Kodex BIG DOTS 690 G-SPOT می باشد. بعضی از افراد با کاندوم های عادی که خارهای ریزی دارند به تحریک مد نظر خود نمی رسند این افراد می توانند اقدام به خرید کاندوم پیشنهادی کنند. این کاندوم با داشتن ۶۹۰ عدد خار در سطح خود نسبت به سایر کاندوم های خاردار عادی ۳ برابر بزرگتر هستند. از ویژگی های این کاندوم می شود به چرب بودن آن اشاره کرد.

این کاندوم نسبت به باقی کاندوم ها ماده روان کننده بیشتری دارد و درد را در رابطه تا میزان زیادی کاهش می دهد. با خرید کاندوم خار درشت معرفی شده می توانید از منبع ذخیره ای که در ابتدای کاندوم است نیز بهره مند شوید. با خرید کاندوم بی نظیر معرفی شده پر لذت ترین شب ها را بسازید. با کلیک بر روی لینک زیر این محصول فوق العاده را تهیه کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم خاردرشت بیگ دات ناچ 690G-SPOT
ویژگی محصول:
  • خاردار
  • لوبریکنت
تومان ۹۵,۰۰۰
مشاهده محصول

کاندوم طعم دار

با خرید کاندوم خار درشت به صورت آنلاین از طریق سایت روم به دیوار خود را برای استفاده از از مزایا و کیفیت قرار داده شده برای مشتریان این سایت واجد شرایط کنید. کاندوم طعم دار با داشتن رایحه و بوی های متفاوت برای رابطه دهانی بسیار مفید می باشند. این رایحه یا در روان کننده و یا بر روی پوشش کاندوم است. رایحه های این کاندوم شامل: موز، توت فرنگی، شکلات، نعنا، بیکن، سیر و غیره می باشد. اگر قصد دارید در روابط واژینال از این نوع کاندوم استفاده کنید نوعی که در آن مواد شکری ندارد انتخاب کنید.

نحوه خرید کاندوم خار درشت

کاندوم های گرم کننده

با خرید کاندوم خار درشت از این سایت محصول خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. این کاندوم لاتکسی نازک دارد و درونش ماده ای دارد که با گرمای بدن فعال  می شود و گرمای رابطه را افزایش می دهد. بنابراین این کاندوم با افزایش داغی رابطه لذت را افزایش می دهد. این کاندوم مناسب بانوانی که بی میلی جنسی را تجربه می کنند است. برخی از محصولات گرم کننده عصاره عنار هم دارند که باعث تنگی واژن و افزایش لذت می شود.

کاندوم های بسیار نازک

توصیه ما برای افرادی که به دنبال افزایش لذت زناشویی هستند خرید کاندوم خار درشت است. این کاندوم ها بسیار نازک هستند و مناسب افرادی می باشند که علاقه ای به استفاده از کاندوم ندارند. با استفاده از این کاندوم نسبت به باقی کاندوم ها بیشتر همدیگر را حس می کنید و انگار کاندومی استفاده نمی کنید.

روش خرید کاندوم خار درشت

شما می توانید در فروشگاه اینترنتی روم به دیوار اقدام به خرید کاندوم خار درشت و سایر کاندوم های مورد نیاز و محصولات جنسی کنید. اگر ساکن شهر های تهران، کرج، مشهد و رامسر هستید می توانید محصول مورد نیاز خود را در کمتر از دو ساعت تحویل بگیرید. روم به دیوار برای مشتریان عزیز امکان ارسال محرمانه محصولات را نیز فراهم کرده بنابراین این سایت می تواند انتخاب مناسبی برای سفارش محصولات مورد نیازتان باشد.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
  • 11125 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.