خرید کاندوم و علل حساسیت به آن

حساسیت پس از خرید کاندوم

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد بعد از خرید کاندوم به آن دچار می شوند، حساسیت است. این نوع از حساسیت هم در مردان و هم در زنان وجود دارد. برخی ممکن است به کاندوم های تاخیری حساس باشند. حساسیت به این ابزار معمولا به صورت موضعی خود را نشان می دهد. به عبارت دیگر افرادی که دچار حساسیت به کاندوم می شوند، معمولا  در همان نقاطی که به پوست آن ها اصابت داشته است، خود را نشان می دهد. این علائم ممکن است خود را به صورت خارش، سوزش، قرمزی، کهیر، برآمده شدن نقاط بدن، التهاب و حتی جوش یا تاول نشان دهد.

خرید کاندوم و حساسیت به آن
 

برخی از افراد ممکن است پس از خرید کاندوم و استفاده از آن دچار حساسیت شدید تری شوند. به گونه ای که تمام بدن آن ها درگیر شده و واکنش زیادی نشان دهد. این واکنش از طریق سیستم ایمنی بدن ایجاد می شود. اغلب خانم ها ممکن است به مشکلات سیستمی مبتلا شوند. در این موارد بافت مخاطی واژن میزان پروتئین های لاتکس که در کاندوم وجود دارد را خیلی زودتر از آلت تناسلی مردان جذب خواهد کرد. به همین دلیل این افراد دچار حساسیت بیشتری خواهند شد. در این موارد افراد باید به پزشک مراجعه کنند و استفاده از کاندوم را قطع کنند.

علائم حساسیت به کاندوم

همانطور که میدانید خرید کاندوم و استفاده از آن بهترین راه برای جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی و بارداری است. اما در موارد محدودی ممکن است افراد با حساسیت هایی مواجه شوند. حساسیت ها با علائم و نشانه های زیر نشان داده خواهد شد:

  • ایجاد کهیر در نقاطی که کاندوم با آن ها هیچگونه برخوردی نداشته است
  • به وجود آمدن ورم در نقاطی که با کاندوم تماسی ایجاد نشده است
  • گرفتگی بینی و یا آبریزش بینی
  • ایجاد خارش در گلو
  • قرمزی و تورم در صورت
  • مشکل در تنفس
  • مشکل در بلع
  • تورم دهان و یا گلو و یا حتی تمام صورت

خرید کاندوم و درمان حساسیت به آن

بهترین کاندوم ضد حساسیت

در برخی موارد ممکن است افراد بعد از خرید کاندوم و استفاده از آن دچار چنین حساسیت هایی شوند. البته مهم است که این ابزار را از کدام فروشگاه تهیه می کنید. و اینکه چه جنسی را خریداری می کنید. اگر به دنبال یک کاندوم ضد حساسیت هستید، پیشنهاد ما به شما کاندوم ضد حساسیت و ضد قارچ کلاسیک کاپوت است. این کاندوم برای افرادی که حساسیت شدیدی به کاندوم دارند مناسب است. با استفاده از این کاندوم پوست شما هیچگونه آسیبی نخواهد دید. البته اگر حساسیت شدیدی دارید، پیشنهاد میکنیم حتما با پزشک خود مشورت کنید. اگر شما هم پوست حساسی دارید، می توانید از این محصول استفاده کنید. این محصول ضمن داشتن رایحه مطبوع آلوئه ورا ، کالاندولا و چای سبز برای افرادی که پوست حساسی داشته و دچار بیماری های عفونی می شوند طراحی شده است.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم ضد حساسیت و ضد قارچ کلاسیک کاپوت
ویژگی محصول:
  • کلاسیک
  • ضد عفونی کننده
  • ضد قارچ
  • لوبریکنت
  • نازک

علت حساسیت پس از خرید کاندوم

پس از خرید کاندوم و استفاده از آن ممکن است دچار چنین حساسیت های خفیفی شوید. دلایل مختلفی ممکن است باعث این موضوع شود. لاتکس طبیعی که اندکی با لاتکس های صنعتی متفاوت است، از نوعی درخت ساخته می شود. این ماده به دلیل وجود پروتئین امکان دارد آلرژی در افراد ایجاد کند. برخی افراد ممکن است به این ماده حساسیت داشته باشند. اگر شما هم به این ماده حساسیت داشته باشید، سیستم ایمنی بدن شما پروتئین های موجود در آن را به عنوان یک ماده ی مهاجم و یا بیگانه شناسایی خواهد کرد. به گونه ای که برای مبارزه با آن آنتی بادی تولید خواهد کرد. این واکنش در بدن می تواند سبب خارش، التهاب و یا ایجاد آلرژی شود.

خرید کاندوم و دلیل حساسیت به آن
 

برخی افراد با خرید کاندوم دچار این حساسیت ها می شوند. افرادی که به لاتکس حساسیت دارند معمولا به بعضی از غذا هایی که دارای پروتئین هستند حساسی هستند. اگر شما هم به غذا های زیر حساس هستید، ممکن است به لاتکس هم حساسیت داشته باشید:

  • آووکادو
  • کیوی
  • سیب زمینی
  • موز
  • پشن فروت
  • شاه بلوط
  • گوجه فرنگی
  • فلفل دلمه ای

بیشترین میزان حساسیت در افراد پس از استفاده از کاندوم هایی که دارای لاتکس هستند ایجاد می شود. البته ممکن است فردی به لاتکس حساس باشد و به دیگر کاندوم ها هم حساسیت داشته باشد. این موضوع در هر فرد متفاوت است. باید بررسی صورت گیرد.

درمان حساسیت به کاندوم

افرادی که پس از خرید کاندوم دچار حساسیت می شوند، باید در اولین گام مصرف هر نوع کاندوم را قطع کنند. چون درمان این بیماری با دارو نمی باشد. زمانی که بدن شما به ماده ای حساسیت یا واکنش نشان داد، تنها راه آن این است که ادامه ی مصرف آن را قطع کنید. اغلب کاندوم ها از جنس لاتکس هستند. اما نوع دیگری هم وجود دارد که از جنس لاتکس نیست. بعد از اینکه حساسیتی در پوست خود مشاهده کردید، بلافاصله استفاده از کاندوم را قطع نمایید. شما می توانید با مشورت پزشک خود از کاندومی که غیر از لاتکس است، استفاده کنید. اما استفاده از کاندوم هایی که دارای لاتکس هستند، هرگز پیشنهاد نمی شود.

خرید کاندوم
 

خرید کاندوم برای پوست های حساس

اگر شما هم دچار پوست حساسی هستید، پیشنهاد می کنیم با خرید کاندوم ضد حساسیت از فروشگاه ما نیاز خود را رفع کنید. در فروشگاه اینترنتی روم به دیوار انواع کاندوم های مناسب برای انواع زوجین وجود دارد. مهم این است که بدانید چه نوع کاندومی مناسب شما می باشد. روم به دیوار چندین سال است که در زمینه ی فروش محصولات بهداشتی فعالیت می کند. به گونه ای که مشتریان زیادی به عنوان مشتریان ثابت ما هستند. شما هم می توانید به جمع مشتریان ما بپیوندید. کافی است به بخش محصولات ما مراجعه کرده و از آن ها دیدن کنید.

درمان حساسیت به کاندوم بعد از خرید کاندوم

خرید بهترین کاندوم های باکیفیت

با خرید کاندوم از سایت روم به دیوار می توانید از بهترین و با کیفیت ترین محصولات بهره مند شوید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات موجود در سایت با کیفیت بوده و از بهترین برند ها هستند. همچنین جنس بسیار خوبی دارند که در هنگام استفاده هرگز دچار نشتی یا پارگی نخواهند شد. با خرید و استفاده از این محصولات شما هم از گفته ی ما اطمینان حاصل خواهید کرد. جهت خرید و یا مشاهده ی انواع کاندوم روی لینک زیر کلیک کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
  • 9402 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.