خرید کاندوم در تهران به صورت آنلاین

در این مقاله علاوه بر آشنایی با چگونگی خرید کاندوم در تهران با انواع کاندوم ها آشنا می شوید.

کاندوم چیست؟

برای خرید کاندوم در تهران به صورت غیر حضوری این مقاله را دنبال کنید. کاندوم وسیله ای غلاقی شکل است که در طول رابطه زناشویی استفاده می شود به منظور کاهش احتمال ابتلا به بیماری های مقاربتی و بارداری. کاندوم ها در انواع زنانه و مردانه می باشند. احتمال بارداری در صورت استفاده از کاندوم دو درصد می باشد. همچنین این محصول پیشگیری از ابتلا به بیماری هایی نظیر: کلامدیا، هپاتیت ب، سوزاک، تپخال تناسلی، سیفلیس و ایدز می کند.

خرید کاندوم در تهران به صورت غیر حضوری را از سایت روم به دیوار تجربه کنید. کاندوم های مردانه بر روی آلت تناسلی وقتی که در حالت نعوظ قرار دارد کشیده می شود. این کاندوم به عنوان مانع از ورود منی به بدن شریک زناشویی شما می شود. معمولا جنس کاندوم های مردانه از لاتکس می باشد. البته برای افرادی که به لاتکس حساسیت دارند کاندوم هایی با جنس متفاوت ساخته می شود مانند: پلی اورتان.

خرید کاندوم در تهران
 

خرید کاندوم در تهران به صورت غیر حضوری در این سایت ممکن می باشد. جنس کاندوم های نوع زنانه معمولا از پلی اورتان می باشد. زمانی که مردان از اسپری تاخیی استفاده می کنند استفاده از کاندوم برای آنها ضروری می شود چرا که بدون استفاده ا ز کاندوم مواد اسپری بر اندام تناسلی زن هم تاثیر می گذارد.

علت نا کارآمدی کاندوم

با خرید کاندوم در تهران در وقت شما صرفه جویی می شود. بنابراین با ما همراه باشید. گاهی کاندوم ها ممکن است بعد از اورگاسم لیز بخورد دلیل این اتفاق این است که احتمالا شما به صورت نادرستی آنرا پوشیده اید. و یا ممکن است آسیب فیزیکی ای موجه کاندوم شده باشد. برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکلات هنگام باز کردن کاندوم مراقب باشید ناخونتان به ان آسیب نرساند و بسته کاندوم را با احتیاط بدون استفاده از شی تیز از قسمت مشخص شده باز کنید.

نحوه استفاده از کاندوم

اگر شماهم به دنبال خرید کاندوم در تهران به صورت غیر حضوری هستید با ما همراه باشید. توجه داشته باشید که کاندوم را وقتی که قصد استفاده دارید باز کنید. قبل از استفاده از کاندوم مطمئم شوید که سوراخ یا پاره نباشد. همچنین حین استفاده هم مراقب باشید که سوراخ نشود. کاندوم را قبل از شروع نزدیکی بپوشید چرا که در ترشح های مردان قبل از انزال اسپرم وجود دارد.

هنگام پوشیدن کاندوم فضای خالی بالای کاندوم را برای تخلیه هوا فشار دهید بعد روی آلت تناسلی بکشید. این فضا برای جمع شدن مایع منی می باشد. کاندوم باید تمام طول آلت را بپوشاند. بلافاصله بعد از انزال وقتی آلت تناسلی هنوز در حالت نعوظ قرار دارد. کاندوم وسیله ای است یکبار مصرف بنابراین بعد از یک بار استفاد آن را دور بندازید. در ادامه می توانید چگونگی خرید کاندوم در تهران را مورد مطالعه قرار دهید.

خرید کاندوم در تهران به صورت غیر حضوری
 

دقت داشته باشید مواقعی که از کاندوم استفاده می کنید از وازلین و دیگر مواد چرب استفاده نکنید چراکه در صورت استفاده خاصیت کاندوم در بین می رود. به تاریخ انقضای کاندوم توجه کنید. اول توجه کنید که کاندوم از کدام طرف جمع شده تا برعکس از آن استفاده نکنید. در صورت برعکس استفاده کردن به خصوص کاندوم های تاخیری نتیجه ای که می خواهید صورت نمیگیرد. اگر شماهم به دنبال چگونگی خرید کاندوم در تهران هستید با ما همراه باشید.

استفاده از روان کننده ها احتمال پارگی کاندوم را کم می کند. برخی از روان کننده ها حاوی اسپرم کش است و احتمال بارداری را حتی کمتر می کند. به خصوص در روابط مقعدی از کاندوم و روان کننده استفاده کنید. برای اطلاع از نحوه خرید کاندوم در تهران این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

خرید کاندوم در تهران

و اما پیشنهاد ما به شما به خصوص کسانی که به دنبال تجربه های متفاوتی از نزدیکی هستید و به دنبال خرید کاندوم در تهران به صورت غیر حضوری می باشید، کاندوم تاخیری هفت کاره داغ کاپوتKapoot 7 HOT TIME می باشد. این کاندوم هفت کاره همه خصوصیت کاندوم های حرفه ای را در خود دارند. خاصیت این کاندوم نظیر:

  • خاصیت تنگ کنندگی که در ژل انار موجود می باشد
  • خار ها و حلقه های متحرک که تحریک کننده شما می باشد
  • با داشتن مواد تاخیری باعث افزایش زمان انزال می شود.
  • همچینی لوبریکنت روان کننده LA و NI رابطه ای روان و دلچسب و طولانی برای شما ایجاد می کند.
  • رایحه میوه های استوایی این کاندوم این پک را کامل میکند.

شما می توانید با خرید کاندوم در تهران به صورت غیر حضوری علاوه بر صرفه جویی در وقت از مزایا آن برخوردار شوید. ارسال این کاندوم رایگان می باشد و در استان های تهران ، البرز (کرج، شهریار، فردیس، ملارد، اندیشه) ، و مشهد ارسال با پیک و در کمتر از یک ساعت بوده.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم تاخیری هفت کاره داغ کاپوت
ویژگی محصول:
  • تاخیری
  • تنگ کننده
  • حلقوی
  • خاردار
  • داغ
  • لوبریکنت
  • میوه ای

کاندوم پوست بره

خرید کاندوم در تهران از طریق این سایت ممکن می باشد. کاندوم پوست بره کاندوم طبیعی است که از روده گوسفند درست می شود. این کاندوم باعث افزایش لذت می شود ولی به علت سوراخ های ریزی که دارد از بارداری جلوگیری نمی کند.

راه های خرید کاندوم در تهران
 

کاندوم خاردار

خرید کاندوم در تهران به روش آنلاین در همین سایت به سادگی صورت می گیرد. کاندوم خاردار از انواع کاندوم هایی است که باعث افزایش لذت شما می شود. برخی از افراد فکر میکنند که این کاندوم ها فقط افزایش لذت زنان را به دنبال دارند اما باید گفت که این یک باور اشتباه است این کاندوم علاوه بر افزایش لذت بانوان با برجستگی های خود افزایش لذت مردان را هم فراهم می کند.

کاندوم میوه ای

با خرید کاندوم در تهران به صورت آنلاین می توانید از اتلاف وقت و مراجعه به داروخانه جلوگیری کنید. کاندوم میوه ای از کاندوم های پر طرفدار در روابط دهانی هستند. این کاندوم با بو و طعم خود روابط را برای شما لذت بخش تر می کنند.

چگونگی خرید کاندوم در تهران
 

کاندوم تاخیری

با خرید کاندوم در تهران به صورت غیر حضوری در وقت خود صرفه جویی کنید. کاندوم های تاخیری با مواد بی حسی که در خود دارند نظیر لیدوکائین باعث افزایش افزایش زمان رابطه شما و در پی آن افزایش لذت می شوند. اگر شماهم به دنبال تنوع در روابط خود هستید می توانید با انواع کاندوم های مختلف انواع حس های مختلف را تجربه کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
  • 9435 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.