خرید فوری کاندوم در تهران و کرج

خرید فوری کاندوم در تهران و باید ها و نباید های جنسی

آیا به دنبال خرید فوری کاندوم در تهران هستید؟ با ما همراه باشید تا به شما اطلاعات کاربردی در خصوص باید ها و نباید های رابطه ی زناشویی ارائه دهیم. اگر شما هم به دنبال افزایش کیفیت رابطه ی خود هستید، این مقاله را تا پایان مطالعه کنید. خوب است بدانید یک رابطه ی زناشویی حتما نباید مانند آنچه در ذهن شما است، ایده آل و عالی باشد. در واقع این شما و شریک زندگی تان هستید که تصمیم گیرنده می باشید. شما باید تصمیم بگیرید چگونه می توانید به ارگاسم برسید. یا اینکه چگونه می توانید از رابطه ی خود بیشترین لذت را ببرید.

باید ها و نباید های رابطه ی زناشویی
 

خرید فوری کاندوم در تهران و باید های رابطه زناشویی

اگر به دنبال خرید فوری کاندوم در تهران هستید، با ما همراه باشید. همه ی شما از نقش پیش نوازی و معاشقه آگاه هستید. اما این مفهوم ممکن است برای هر کش به گونه ای تعریف شود. به هر حال برانگیختگی جنسی باید صورت گیرد تا شریک شما آماده ی برقراری رابطه ی زناشویی شود. به همین دلیل می بایست با هر یک از نقاط حساس بدن او آشنا شوید. همچنین از علایق او در مورد پیش نوازی ها و نقاط مختلف بدن او آشنا شوید. در این صورت می توانید به بهترین شکل ممکن همسر خود را تحریک نمایید. به عنوان مثال از همسر خود نپرسید که آیا به نزدیکی در این لحظه تمایل دارد یا خیر. خانم ها پیش از نزدیکی نیاز به معاشقه و پیش نوازی دارند.

خرید آنلاین کاندوم به صورت فوری
 

اگر به دنبال خرید فوری کاندوم در تهران هستید، پیشنهاد ما به شما کاندوم کلاسیک فوق نازک ۰.۰۳ کاپوت می باشد. این محصول بسیار بسیار نازک بوده و مناسب کسانی است که تمایل چندانی به استفاده از کاندوم در رابطه ندارند. زیرا پس از استفاده از آن متوجه وجود یا عدم وجود کاندوم نخواهید شد. این کاندوم مقداری لوبریکانت یا روان کننده دارد که به شما امکان افزایش هر چه بیشتر رابطه زناشویی را می دهد. با استفاده از این کاندوم دیگر لازم نیست نگران انتقال بیماری های عفونی یا بارداری ناخواسته باشید. زیرا این محصول مخزنی دارد که برای ایمنی بیشتر طراحی شده است. به همین دلیل از بروز بیماری ها یا بارداری ناخواسته پیشگیری می کند.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم کلاسیک فوق نازک 0.03 کاپوت
ویژگی محصول:
  • کلاسیک
  • لاکچری
  • نازک
تومان ۹۸,۰۰۰
مشاهده محصول

نباید های جنسی کدامند؟

شما می توانید در همین سایت با خرید فوری کاندوم در تهران آن را به صورت فوری دریافت کنید. در خصوص رابطه ی زناشویی یک سری از موراد را نباید انجام دهید. به عبارت دیگر انجام دادن این رفتار ها تاثیرات مثبتی در رابطه شما نخواهد داشت. همچنین می تواند موجب کاهش لذت در رابطه ی شما شود. یکی از مهم ترین این موارد این است که شما نباید رابطه ی خود را به صورت فوری و از روی انجام وظیفه انجام دهید. برای اینکه لذت کافی از رابطه داشته باشید، باید از روی حوصله و با دقت و زمان کافی این کار را انجام دهید. آغاز رابطه در زمان خستگی، بی حوصلگی و زمانی که تمایل چندانی ندارید، درست نیست.

خرید فوری کاندوم در تهران
 

پس از خرید فوری کاندوم در تهران و آغاز رابطه، هرگز انتظار تشکر و قدردانی از شریک خود نداشته باشید. حتی ممکن است شما عملی را انجام دهید که تمایل خاصی به انجام آن نداشته باشید. در این زمان نباید انتظار تشکر از سمت شریک خود داشته باشید. البته در موارد دیگر دو نفر برای هم اقداماتی انجام می دهند. اما در اتاق خواب باید به گونه ای رفتار کنید که از وجود یکدیگر لذت کافی ببرید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم کار هایی را انجام دهید که از انجام آن ها لذت ببرید. و در کنار آن انتظار هیچگونه تشکر و قدردانی از سوی طرف مقابل خود نداشته باشید.

تمرکز روی هدف ممنوع!

بعد از خرید فوری کاندوم در تهران ممکن است با خود فکر کنید باید هر چه سریع تر به هدف خود یعنی همان ارگاسم برسید. این فکر کاملا اشتباه است. چون باعث می شود شما از لذت انجام رابطه محروم شوید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم روی فرایند رابطه دقت کنید. همچنین روی هدف متمرکز نشوید. به زبان ساده تر به جای اینکه به تاخت به مسیر بروید، از مسیر خود بیشترین میزان لذت را ببرید. چون رابطه ی زناشویی تنها رسیدن به ارگاسم نیست. بلکه مراحلی دارد که از آغاز تا پایان آن لذت بخش می باشد. بنابراین سعی کنید به همراه شریک خود بیشترین میزان لذت را ببرید.

خرید فوری کاندوم
 

خشونت در رابطه ممنوع! خرید فوری کاندوم در تهران

با خرید فوری کاندوم در تهران می توانید هر یک از محصولات مورد نظر خود را در کمتر از دو ساعت تحویل بگیرید. یکی دیگر از مهم ترین نباید های رابطه این است که انجام هر نوع خشونت در هنگام رابطه ممنوع می باشد. زیرا این رفتار ها لذت را از رابطه سلب کرده و حتی در مواردی می تواند موجب آزار شریک شما شود. به همین دلیل هرگز از رفتار های خشونت آمیزی که شریک شما را اذیت می کند، استفاده نکنید. همچنین سعی نکنید رفتار خاصی را به او تحمیل کنید. علاوه بر این انجام یک سری از رفتار ها مانند دیدن تلویزیون، کار کرد با تلفن همراه و حتی پاسخ دادن به اس ام اس حواس شما و همسرتان را پرت می کند. به همین دلیل از انجام اینگونه رفتار ها اجتناب کنید.

خرید کاندوم
 

خرید فوری کاندوم در تهران

اگر شما قصد خرید فوری کاندوم در تهران را دارید، پیشنهاد میکنیم حتما از محصولات ما دیدن کنید. تمامی محصولات موجود در سایت قابل سفارش هستند. عزیزانی که در شهر تهران ساکن هستند می توانند انواع محصولات بهداشتی را به صورت فوری و در کمتر از دو ساعت دریافت نمایند. همچنین عزیزانی که ساکن شهر های مشهد، رامسر و کرج هستند هم می توانند سفارشات خود را به صورت فوری دریافت نمایند. سایر عزیزانی که در شهر های دیگر قرار دارند، می توانند سفارشات خود را به صورت پستی و در کمتر از ۳ روز کاری تحویل بگیرند. لازم به ذکر است که تمامی محصولات موجود در سایت کاملا باکیفیت بوده و از مواد درجه یک ساخته شده است. جهت سفارش و یا مشاهده ی انواع کاندوم روی لینک زیر کلیک کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
  • 9438 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.