باید ها و نباید های خرید کاندوم تاخیری

خرید کاندوم تاخیری و آشنایی با عوارض آن

اگر شما هم قصد خرید کاندوم تاخیری را دارید، با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم در مورد عوارض استفاده از آن با شما صحبت کنیم. همانطور که می دانید یکی از مهم ترین مسائلی که در روابط زن و شوهر اتفاق می افتد، ارگاسم زودتر آقایان است. در این موقعیت خانم ها لذتی از رابطه نبرده و به ارگاسم نمی رسند. به همین دلیل کاندوم های تاخیری تولید شدند. این کاندوم ها با خاصیتی که دارند، انزال را در آقایان به تاخیر می اندازند. این محصولات به نوعی بی حسی موضعی در آقایان ایجاد می کنند. به همین دلیل آستانه ی تحریک مردان را بالا برده و در نتیجه ارگاسم در آنها به تاخیر می افتد.

خرید کاندوم تاخیری و عوارض آن

اگر شما هم قصد خرید کاندوم تاخیری را دارید، با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم در خصوص عوارض استفاده از این محصول با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

عوارض خرید کاندوم تاخیری

شما می توانید با خرید کاندوم تاخیری مدت زمان انزال خود را طولانی تر کنید. همچنین احتمال بارداری را در شما کاهش داده و از انتقال انواع بیماری های مقاربتی پیشگیری می کند. این محصول احتمال بارداری ناخواسته را کاهش داده و تمام مزایای یک کاندوم معمولی را دارد. اما این محصول هم مانند هر محصول دیگری عوارضی دارد. اگر شما می خواهید به صورت پیوست و دائمی از آن استفاده کنید، باید در مورد آن اطلاع داشته باشید. در ادامه قصد داریم در خصوص معایب این محصول صحبت کنیم.

حساسیت به لاتکس

اگر شما هم قصد خرید کاندوم تاخیری را دارید، باید بدانید بیشتر کاندوم ها از نوع لاتکس هستند. افرادی که به لاتکس حساس هستند می توانند از کاندوم هایی که از جنس پلی اورتان و پلی ایزوپرن هستند نیز استفاده کنند. اما در خصوص انواع کاندوم ها با خاصیت تاخیری لیدوکائین و بنزوکائین که خاصیت بی حس کنندگی را در فرد ایجاد می کند، وجود دارد. همچنین در برخی از این نوع کاندوم ها ماده ی اسپرم کش و روان کننده نیز وجود دارد. به همین دلیل کسی که به این ماده حساسیت داشته باشد، نمی تواند به سراغ استفاده از آن برود.

درمان زود انزالی با خرید کاندوم تاخیری

به همین دلیل پیش از خرید کاندوم تاخیری باید در مورد حساسیت به روان کننده ها و اسپرم کش ها همچنین در مورد حساس بودن به لاتکس تحقیق کنید. لازم به ذکر است که اگر میزان حساسیت به لاتکس بیشتر باشد، می تواند مشکلات شدید و وحشتناکی که زندگی فرد را در خطر می اندازد، ایجاد کند. حساسیت به لاتکس عموما با نشانه هایی مانند جوش، آبریزش بینی، تحریکات پوستی، خارش، بثورات و کهیر و در موارد شدیدتر انقباض های مجرای تنفسی همچنین افت فشار خون ایجاد کند. اگر هر یک از علائم گفته شده در شما ایجاد شد، حتما باید نوع کاندوم خود را عوض کنید.

چه نوع کاندوم تاخیری را خریداری کنیم؟

اگر قصد خرید کاندوم تاخیری را دارید، پیشنهاد می کنیم کاندوم تاخیری ویاگرا کاپوت را از ما خریداری کنید. این محصول به دلیل دارا بودن خاصیت تاخیری رابطه ای لذت بخش و جذاب را برای شما فراهم می کند. با استفاده از این محصول می توانید رابطه ای لذت بخش و طولانی را تجربه کنید. این محصول از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار بوده و رابطه ای خاص و به یاد ماندنی برای شما فراهم می کند. برای خرید یا مشاهده ی این محصول پیشنهاد می کنیم روی لینک زیر کلیک کرده و مشخصات آن را مطالعه کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم تاخیری ویاگرا کاپوت
ویژگی محصول:
  • تاخیری
  • لوبریکنت
تومان ۸۵,۰۰۰
مشاهده محصول

خرید کاندوم تاخیری و مشکل در نعوظ

یکی از مهمترین عوارضی که با خرید کاندوم تاخیری در مردان ایجاد می شود، این است که نعوظ در آن ها به تدریج کمتر می شود. این مورد در همه ی افراد ایجاد نمی شود. طبق بررسی های صورت گرفته در ۳۷ درصد از مردان این مشکل ایجاد می شود. این مسئله هنوز هم در بررسی بوده و محققان روی آن آزمایش انجام می دهند. با این وجود یکی از عوارض احتمالی آن می تواند مشکل در نعوظ مردان باشد.

عوارض خرید کاندوم تاخیری

بارداری و خرید کاندوم تاخیری

یکی دیگر از خطرات و عوارض خرید کاندوم تاخیری بارداری است. همانطور که میدانید استفاده از هر کاندومی ۱۰۰ درصد از بارداری پیشگیری نمی کند. این موضوع در مورد کاندوم های تاخیری هم صدق می کند. لازم به ذکر است استفاده از کاندوم های تاخیری تنها تا ۹۸ درصد از بارداری پیشگیری می کند. این رقم هیچ گاه به صفر نمی رسد. اما اگر فرد به درستی از کاندوم استفاده نکند، این رقم تا ۸۵ درصد نیز کاهش پیدا می کند. برای کاهش این عارضه باید به درستی از این کاندوم استفاده کنید. به همین دلیل اگر از انواع کاندوم های تاخیری به درستی استفاده نکنید، احتمال بارداری ناخواسته وجود دارد. به شما پیشنهاد میکنیم نحوه ی استفاده از ان را به خوبی بیاموزید.

کاندوم تاخیری و عوارض آن

تاثیر در لذت جنسی

یکی از مهم ترین عوارض خرید کاندوم تاخیری این است که تماس فیزیکی را محدود می کند. یکی از جذابیت های لذت جنسی این است که دو نفر به صورت مستقیم با یکدیگر در تماس باشند. استفاده از کاندوم حس گرمای بدن و لامسه را به خوبی منتقل نمی کند. در انواع کاندوم های تاخیری به دلیل وجود بی حسی به مرور لامسه را تحت تاثیر قرار داده و اگر به مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد، بدن دچار مقاومت می شود. به همین دلیل برای رسیدن به اوج لذت فرد باید انرژی زیادی را صرف کند.

خرید کاندوم تاخیری

انتقال بیماری های عفونی

یکی از دلایل خرید کاندوم تاخیری می تواند پیشگیری از انتقال بیماری های عفونی در افراد باشد. استفاده از کاندوم ها بدن را در برابر بیماری های عفونی ایمن کرده و امکان انتقال آن را از بین می برند. اما در مورد استفاده از کاندوم ها با خاصیت تاخیری باید بگوییم به دلیل وجود بی حسی امکان دارد فرد پاره شدن کاندوم را متوجه نشده و بیماری به بدن شریک جنسی منتقل شود. به همین دلیل باید در استفاده از این نوع کاندوم ها تعادل را رعایت کرده و کاندومی استفاده کنید که آسیبی به بدن شما وارد نکند. برای خرید انواع کاندوم های تاخیری با کیفیت عالی روی لینک زیر کلیک کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
  • 5284 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.