بدن زن ها و نقاط حساس آن

آشنایی با نقاط حساس بدن خانم ها

آیا می دانید شناخت نقاط حساس بدن خانم ها چه فوایدی دارد؟ برای اینکه رابطه ای لذت بخش داشته باشید، لازم است از آناتومی بدن خود و همسر خود به خوبی اطلاع داشته باشید. نقاطی در بدن خانم ها وجود دارد که اگر مرد آن را تحریک کند، لذت چندین برابری از رابطه خواهد برد. خوب است بدانید خیلی از افراد به دلیل اینکه این نقاط را نمی شناسند، نمی توانند همسر خود را به اوج لذت جنسی یا ارگاسم برسانند. این موضوع می توانند موجب بی میلی و کاهش لذت جنسی در افراد به خصوص خانم ها شود. برای اینکه با این نقاط آشنا شوید، با ما همراه باشید.

نقاط حساس بدن زن ها

کلیتوریس

یکی از نقاط حساس بدن خانم ها که تحقیقات بسیاری در مورد آن انجام شده است، کلیتوریس است. این نقطه خیلی راحت خانم ها را به اوج لذت جنسی می رساند. با تحریک این نقطه می توانید یک تجربه ی جذاب و لذت بخش به همسر خود بدهید. زمانی که مردان این نقطه را فشار داده و یا بلرزانند، لذت وصف نشدنی در همسرتان ایجاد می شود. جالب است بدانید اگر تحریک این نقطه همزمان با تحریک نوک سینه ها باشد، لذت چندین برابری در خانمها ایجاد می کند.

حساس ترین نقاط بدن خانم ها

بعد از تحریک نقاط حساس بدن همسرتان پیشنهاد می کنیم برای افزایش هر چه بیشتر روابط خود از کاندوم اولترا لوبریکانت پلاس ایکس دریم استفاده کنید. این کاندوم با خاصیتی که دارد، خشکی واژن را از بین برده و حتی برای رابطه ی مقعدی بسیار مناسب است. این کاندوم برای پوست هایی که حساس هستند بسیار مناسب بوده و رابطه ای به یاد ماندنی به شما هدیه می دهد.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم اولترا لوبریکنت پلاس ایکس دریم Ultra Lubricated Plus

واژن از نقاط حساس بدن خانم ها

یکی دیگر از نقاط حساس بدن خانم ها واژن است. یک مرد باید با اندام جنسی همسر خود به خوبی آشنا باشد. آیا شما نقطه ی جی را می شناسید؟ آیا میدانید یکی از تحریک پذیر ترین و حساس ترین نقاط در اندام خانم ها همین نقطه ی جی است؟ با تحریک این نقطه در هنگام دخول لذت فوق العاده زیادی به همسر خود خواهید داد. تحریک نقطه ی جی باعث می شود همسر شما به ارگاسم برسد. جالب است بدانید به دلیل اینکه نورون های عصبی زیادی در این نقطه قرار دارند، لذت وصف نشدنی در خانم ها ایجاد می کنند. به شما پیشنهاد میکنیم حتما این نقطه را بشناسید.

نقاط حساس بدن زن

خیلی ها نمی دانند این نقطه از نقاط حساس بدن خانم ها در کجا قرار دارد. ما به شما کمک می کنیم به آسانی این نقطه را پیدا کنید. نقطه ی جی دقیقا در پایین استخوان شرمگاهی قرار دارد. به گونه ای که از دهانه ی واژن به اندازه ی یک تا دو بند انگشت به سمت داخل قرار گرفته است. این قسمت بافتی سفت دارد که در هنگام تحریک، در حدود یک چهارم سایز آن متورم می شود.

نقاط حساس بدن خانم ها؛ لب و دهان و گردن

از دیگر نقاط حساس بدن خانم ها باید به لب و دهان اشاره کنیم. بوسه زدن به عنوان یک عمل جنسی علاوه بر اینکه لذت زیادی برای همسر شما به همراه دارد، باعث عشق و علاقه در او می شود. به گونه ای که خیلی ها می گویند پیش از انجام رابطه در مقدمه همسر خود را به خوبی ببوسید. لب ها بسیار حساس می باشند و معنای زیادی دارند. همچنین گردن خانم ها نیز از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. به طوریکه بسیاری از محققان می گویند خانم ها دوست دارند به آرامی گردن شان را نوازش دهند. انجام این کار احساس لذت زیادی به همسر شما خواهد داد. جالب است بدانید خانم هایی که لاغر اندام هستند گردن آن ها از حساسیت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم از این دو نقطه غافل نشوید.

نقاط حساس بدن خانم ها کدام است؟

سینه ها، گوش ها و باسن

از جمله نقاط حساس بدن خانم ها که باید اشاره کنیم، سینه ها است. جالب است بدانید آقایان هم در تحریک این ناحیه بسیار حساس هستند. خوب است بدانید تحریک نوک سینه ی خانم ها آن قسمتی از مغز را فعال می کند که در زمان تحریک واژن و کلیتوریس نیز فعال می شود. فشار دادن یا لرزش نوک سینه ها لذت فوق العاده زیادی در خانم ایجاد می کند. گوش خانم ها به تماس بسیار حساس است. چون عصب های زیادی در انتهای گوش آن ها قرار دارد. برای اینکه همسر خود را غرق در لذت کنید پیشنهاد می کنیم از این ناحیه استفاده کنید. برخی می پرسند آیا باسن هم جز نقاطی است که در آن تحریک ایجاد می شود؟ پاسخ مثبت است. با نوازش و بوسیدن این نقطه می توانید حس فوق العاده ای در همسر خود ایجاد کنید.

"<yoastmark

نقاط حساس بدن خانم ها؛ سر و دستان

مورد دیگری از نقاط حساس بدن خانم ها سر است. خانم ها عاشق این هستند که موهای آن ها را نوازش دهید. انجام این کار پیش از رابطه ی زناشویی احساس عاطفی فوق العاده زیادی در او ایجاد می کند. برای همین از نوازش سر غافل نشوید. دست ها به خصوص مچ دستان نیز از تحریک پذیری بالایی برخوردار است. آقایان می توانند ناحیه ی روی نبض همسرشان را با نوازش و بوسه و زبان زدن تحریک کنند. برای نوازش دست بهتر است به آرامی از نوک انگشت های او شروع کنید. به ترتیب پیش بروید و تمام دست او را نوازش دهید.

شکم و ناف

از دیگر نقاط حساس بدن خانم ها می توان به شکم و ناف اشاره کرد. به آقایان پیشنهاد می کنیم با بوسیدن، لیسیدن و قلقلک دادن این نقطه همسر خود را به اوج لذت جنسی برسانند. شما می توانید از این نقطه شروع کرده و به آرامی به نقطه ی لگن و کلیتوریس بروید. با دستان خود دور ناف و روی شکم دایره بکشید. بعد از آن دستان خود را به سمت لگن ببرید. هرگز از شکم و ناف همسر خود غافل نشوید چون بوسیدن، مکیدن و لیسیدن این ناحیه لذت وصف نشدنی برای خانم ها دارد. حتی اگر آنها این موضوع را به زبان نیاورند.

نقاط حساس بدن خانم ها

زانو ها و پا ها

در نهایت از ماساژ نقاط حساس بدن خانم ها به خصوص پا ها و زانو ها غافل نشوید. زانو های همسر خود را روی شانه قرار دهید. در هنگام ماساژ آن را ببوسید و با استفاده از دستان ساق پای او را الا و پایین ببرید. همچنین پیشنهاد می کنیم از ماساژ کف پا های او با روغن زیتون غفلت نکنید. انجام این کار ضمن اینکه خستگی او را از بین می برد، احساس لذت بخشی در او ایجاد می کند. شما میتوانید انواع کاندوم های مختلف را در سایت ما مشاهده کنید. این کاندوم ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و رابطه ای لذت بخش به شما هدیه می دهند. برای مشاهده روی لینک زیر کلیک کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
  • 9406 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.