نحوه خرید کاندوم تاخیری

خرید کاندوم تاخیری با کیفیت به صورت غیر حضوری می تواند برای شما هم به یک معضل تبدیل شده باشد. شما میتوانید سوال هایی مانند کاندوم تاخیری چیست؟ این کاندوم مناسب چه افرادی است؟ راه های افزایش مدت زمان رابطه زناشویی چه راه هایی هستند؟ و سوالهایی از این قبیل داشته باشید. برای پاسخ به سوال هایی از این دست با ما همراه باشید. رابطه جنسی همواره یکی از لذت های تاثیر گذار و شاد کننده در زندگی است که برای رفع نیاز ها انجام می شود. افزایش این زمان می تواند شادی و لذت بیشتری به زوجین دهد.

راه های افزایش زمان رابطه زناشویی

اگر شما هم به دنبال پیدا کردن راهی امن برای خرید کاندوم تاخیری به صورت آنلاین می باشید با ما همراه باشید. خوشبختانه امروزه راه های زیادی برای این منظور پیشنهاد شده که با انجام آنها می توان به نتیجه دلخواه رسید. بسیاری از افراد به دلیل دچار بودن به اختلال زناشویی زود انزالی یا انزال زودرس به دنبال راه های افزایش مدت زمان رابطه هستند تا بتوانند همسرشان و حتی خودشان را از رابطه راضی نگه دارند. حتی یکی از راه های پیشگیری از یکنواخت شدن رابطه افزایش زمان آن می باشد.

خرید کاندوم تاخیری

کیفیت رابطه زناشویی و تاثیر آن در زندگی

در این سایت می توانید اقدام به خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری کنید بسته شما در کمترین زمان ممکن درب منزل قابل تحویل گرفتن است. کیفیت رابطه جنسی زندگی بر باقی ابعاد زندگی شما هم تاثیر می گذارد. اگر شما و همسرتان رابطه های با کیفیت و با رضایت بالا داشته باشید صمیمیت و نزدیکی بیشتری را باهم تجربه می کنید بنابراین در برابر مشکلات زندگی دوام بهتری خواهید داشت و با دیگر مشکلات همدیگر کنار خواهید آمد.

خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری باعث می شود که بتوانید استفاده بهتری از وقت خود کنید. در بسیاری از مواقع ممکن است حوصله داشتن رابطه طولانی در شما نباشد اما این میل به رابطه بعد از نوازش و تحریک ها می تواند بیشتر شود. اگر پیش نوازی های شما به اندازه کافی نباشد و تند تند و با عجله صورت بگیرد کیفیت رابطه زناشویی پایین می آید بنابراین اولین راه افزایش کیفیت زناشویی و زمان رابطه پیش نوازی است.

پیش نوازی

با خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری، بدون خجالت محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. بانوان برای اینکه زودتر و با کیفیت بهتری به ارگاسم برسند زمان بیشتری نسبت به مردان نیاز دارند بنابراین این پیش نوازی باید به درستی صورت بگیرد و زن آمادگی مرحله بعد را داشته باشد تا حتی لذت بیشتری را هم دریافت کند. با پیش نوازی می توانید محبت خود به همسرتان را نیز نشان دهید.

روش خرید کاندوم تاخیری

زمان درست شروع رابطه و حفظ آرامش

با خرید کاندوم تاخیری به صورت غیر حضوری می توانید از اتلاف وقتتان در مسیر داروخانه ها جلوگیری کنید. وقتی در زمان مناسب و با حوصله رابطه زناشویی ای را شکل می دهید به بهترین شکل به ارگاسم می رسید. بنابراین باید برای افزایش زمان رابطه فرصت و محل مناسب را فراهم کنید برای مثال از خواب بودن بچه ها مطمئن شوید و با آرامش و دور از نگرانی رابطه را آغاز کنید. هنگام رابطه عجله نداشته باشید و تمرکز خود را روی لذتی که حس میکنید و علاقه به همسرتان بگذارید.

خرید کاندوم تاخیری

یکی از راه های افزایش زمان رابطه خرید کاندوم تاخیری و استفاده درست از آن است. امروزه یکی از لوازم های جنسی ای که در بازار به فروش می رسد کاندوم تاخیری است در این کاندوم ها موادی وجود دارد که باعث به تاخیر افتادن انزال می شود. البته کاندوم های فیزیکی هم برای این منظور وجود دارد. کاندوم های تاخیری سه نوع هستند نوعی که در آن از لیدوکائین استفاده می شود نویی که از بنزوکائین در آن استفاده شده و کاندوم تاخیری فیزیکی.

و اما برای شماهایی که به دنبال کاندوم با کیفیت و بی نظیر با قیمت مناسب هستید خرید کاندوم تاخیری PROLONG DELAY ناچ کدکس بسته ۱۲ عددی پیشنهاد می شود. در این کاندوم ساده تاخیری حرفه ای برای کنترل انزال آقایان افزوده سده همچنین این کاندوم حاوی لوبریکانت می باشد تا رابطه برای همسرتان با درد و اصطکاک کمتری انجام شود. به علاوه این کاندوم از نسل جدید لاتکس که فوق نازک می باشد استفاده شما بنابراین شما حس نمی کنید که کاندومی پوشیده اید.

شما می توانید با خرید کاندوم تاخیری که معرفی شد رابطه ای طولانی را تجربه کنید و لذت را به خود و همسرتان هدیه دهید. این کاندوم بی نظیر انتظار شما را از رابطه طولانی بی جواب نمی گذارد. برای سفارش این محصول می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و رابطه ای متفاوت را بسازید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم تاخیری طولانی ناچ کدکس
ویژگی محصول:
  • تاخیری
  • لوبریکنت
  • نازک
تومان ۹۲,۰۰۰
مشاهده محصول

ورزش کردن

خرید کاندوم تاخیری به صورت آنلاین از طریق سایت روم به دیوار باعث می شود که بتوانید از مزایا و کیفیت قرار داده شده برای مشتریان این فروشگاه استفاده کنید. یکی از راه های افزایش زمان رابطه زناشویی ورزش کردن است. انجام ورزش های استقامتی ۳ الی ۴ روز در هفته باعث افزایش زمان سکس و تقویت قوای جنسی می شود. شما میتوانید این ورزشها را انجام دهید: یوگا و مدیتیشن که باعث کاهش استرس می شوند. وزنه برداری که باعث افزایش سطح هورمون تستسترون در بدن می شود.

راه خرید کاندوم تاخیری

با خرید کاندوم تاخیری به صورت آنلاین را در سایت روم به دیوار می توانید بسته خود را به صورت محرمانه درب منزل تحویل بگیرید. تند راه رفتن و دویدن باعث می شود احتمال دچار شدن به اختلال نعوظ در شما کم شود. اختلال نعوظ می تواند باعث زودانزالی شود. تمرین کگل که برای تقویت عضلات لگن می باشد هم در زنان و هم در مردان و شنا کردن هفته ای ۳ بار و در ۳۰ دقیقه باعث طولانی شدن رابطه زناشویی شما شود و کیفیت رابطه جنسی افزایش پیدا کند.

روش های خرید کاندوم تاخیری

روم به دیوار فروشگاه اینترنتی می باشد که افراد می توانند در آن اقدام به خرید کاندوم تاخیری رو یا انواع مختلفی از کاندوم ها، ژل ها و اسپری های مختلف کنید. همچنین ارسال و تحویل در شهر های تهران، کرج، مشهد و رامسر می تواند در کمتر از دو ساعت صورت بگیرد. ارسال در این فروشگاه می تواند به صورت محرمانه و بدون ذکر محصول بر روی بسته بندی باشد. شما می توانید باقی محصولات این فروشگاه را با کلیک بر قسمت پایینی مشاهده کنید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
  • 5281 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.