چگونگی خرید کاندوم فضایی

خرید کاندوم فضایی را از این سایت تجربه کنید. خرید کاندوم های متفاوت همیشه یکی از مشغولیت های ذهنی افراد است. اینکه از چه نوع کاندومی استفاده کنند و چه کاندومی برای بدن آنها و مناسب نیاز و هدفشان از رابطه است همیشه سوالم بوده و متنوع بودن کاندوم  ها کمکی به این موضوع نمی کند. بنابراین لازم است از انواع کاندوم ها و کاربرد های آنها اطلاعاتی کلی داشته باشید و قبل از خرید کاندوم مورد نیاز اطلاعاتی دقیق و موثر از آن کاندوم را مورد مطالعه قرار دهید.

خرید کاندوم فضایی چگونگی

ما در این مقاله ابتدا به تعریف کاندوم و انواع آن پرداخته و سپس به صورت جزئی تر کاندوم فضایی را مورد مطالعه قرار می دهیم بنابراین با ما همراه باشید. در این سایت می توانید اقدام به خرید کاندوم فضایی با کیفیت به صورت آنلاین و با قیمت مناسب کنید.

کاندوم چیست؟

برای اطلاع از نحوه خرید کاندوم فضایی مناسب به صورت آنلاین با ما همراه باشید. امروزه کمتر کسی می باشد که کاندوم را نشناسد. کاندوم پوششی غلافی است که از تماس مستقیم آلت تناسلی زنانه و آلت تناسلی مردانه جلوگیری می کند. بنابراین کاربرد اصلی کاندوم جلوگیری از ابتلا به بیماری های مقاربتی و جلوگیری از بارداری ناخواسته می باشد. این کاربرد ها تقریبا در همه انواع کاندوم ها وجود دارد.

اگر شما هم به دنبال راهی امن برای خرید کاندوم فضایی به صورت آنلاین هستید این مقاله را مطالعه کنید. همانطور که پیشتر اشاره شد کاندوم ها انواع متفاوتی دارند از جمله کاندوم تاخیری که باعث تاخیر در انزال و افزایش زمان رابطه می شود، کاندوم طعم دار که با داشتن رایحه های متنوع رابطه دهانی را برای شما لذت بخش تر می کند، کاندوم خاردار که با خارهای خود افزایش لذت زناشویی را برای شما به دنبال دارد و غیره. در همه این انواع دو کاربرد اصلی کاندوم به علاوه کاربردی که به آن اضافه شده وجود دارد.

راه های خرید کاندوم فضایی

کاندوم فضایی چیست؟

قبل از خرید کاندوم فضایی لازم است از عنوان و جزئیات آن اطلاعات درستی کسب کنید برای این منظور با ما همراه باشید. کاندوم فضایی از انواع کاندوم های خار درشت است.  در اکثر نقاط جهان این کاندوم را نام alien condom می شناسند. این کاندوم با هدف افزایش لذت زناشویی تولید می شود. هر مدل از این نوع از کاندوم نقاط خاصی از آلت تناسلی زنانه را تحریک می کند و لذت را افزایش می دهد و ارگاسم را سریع تر می کند.

کاندوم فضایی دکمه دار

شما می توانید در این سایت به خرید کاندوم فضایی به صورت آنلاین اقدام کنید و بسته خود را در زمان کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید. این مدل از کاندوم فضایی سه خار نیزه مانند در سر کاندوم دارد و در ابتدای کاندوم برجستگی هایی دارد که دکمه ای می باشند و بعد خارهای بزرگ دارند. برجستگی های این نوع از کاندوم تمان نقاط درون واژن را تحریک و لمس می کند و شما را به اوج لذت میرساند.

خرید کاندوم فضایی

کاندوم فضایی قوطی

شما می توانید بدون خجالتی که از مراجعه حضوری به داروخانه دارید به صورت آنلاین اقدام به خرید کاندوم فضایی کنید. نام این کاندوم از کبوتر های قوطی گرفته شده است. این کبوتر در قسمت گردن پرهای متفاوتی دارد. کاندوم قوطی نیز در قسمت کردن خارهای متفاوت، بلند و هیجان انگیز دارد. خارهای این کاندوم با وارد شدن به واژن تمام نقاط بدن را لمس می کنند. این کاندوم با تحریک نقاط حساس مانند نقطه جی شما را به اوج لذت زناشویی می رساند.

خرید کاندوم فضایی قوطی

و اما پیشنهاد ما به شمایی که به دنبال افزایش لذت زناشویی و ایجاد تنوع در روابط خود هستید خرید کاندوم فضایی قوطی می باشد. کاندوم معرفی شده چرب و شفاف می باشد و مخزن ذخیره دارد. چرب بودن این کاندوم باعث می شود درد کمتری در حین رابطه حس کنید. خارها و دکمه های این کاندوم از جنس لاتکس می باشد. این کاندوم حجیم کننده آلت تناسلی نیز می باشد و با تحریک نقطه جی در بانوان نوع جدیدی از لذت را برای شما به ارمغان می آورد.

کاندومی که به شما معرفی شد از حرفه ای ترین کاندوم های فضایی می باشد و با تکنولوژی نانو لاتکس آلمان تولید شده. لاتکس این کاندوم طبیعی و درجه یک می باشد. اگر شما هم برای استفاده از این کاندوم ترغیب شده اید و می خواهید لذت بیشتری از روابطتان ببرید با کلیک بر روی لینک زیر و خرید کاندوم فضایی قوطی لذت را به خود یا همسرتان هدیه دهید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم فضایی دکمه دار
ویژگی محصول:
  • تحریک کننده
  • حلقوی
  • خاردار
  • فضایی
  • لوبریکنت

کاندوم فضایی شمشیری

این مدل از کاندوم فضایی روی بدنه و نوک ذخیره کاندوم، برجستگی های بزرگ دارد. این برجستگی ها نرم و از جنس لاتکس است. این مدل از کاندوم تنها کاندومی است که خارهایش در طول کاندوم امتداد دارد.

کاندوم فضایی اره ماهی

شما می توانید با خرید کاندوم فضایی معرفی شده اوج لذت را تجربه کنید. این نوع از کاندوم های فضایی سه شاخک بر سر کاندوم دارند به علاوه برجستگی های دکمه مانند و نیزه شکل روی بدنه آن باعث افزایش لذت می شود. خارهای درشت این کاندوم نقطه جی را تحریک می کند و ارگاسم سریعتر اتفاق می افتد. کاندوم اره ماهی آلت تناسلی مردان را حجیم تر نشان می دهد و باعث افزایش اعتماد به نفس در مردان می شود.

راه خرید کاندوم فضایی

کاندوم فضایی چرخشی

با خرید کاندوم فضایی به صورت آنلاین از اتلاف وقت خود در راه داروخانه ها جلوگیری کنید. این مدل از کاندوم فضایی از پرطرفدار ترین مدل ها می باشد. خارهای روی این کاندوم چرخشی است. خارهای چرخشی این ماندوم نرم و از جنس لاتکس می باشد و تحریک را در حین رابطه افزایش می دهد. معمولا خارهای این کاندوم از نوک آن شروع می شود و تا ۵ الی ۶ سانتی متر روی بدنه کاندوم ادامه پیدا می کند.

شما می توانید در سایت روم به دیوار اقدام به خرید کاندوم فضایی و یا انواع کاندوم ها و وسایل زناشویی مورد نیاز خود کنید. این فروشگاه اینترنتی محصول شما را درب منزل و به صورت محرمانه تحویل می دهد به علاوه از ساکن شهر های تهران، کرج، مشهد و رامسر هستید می توانید محصول خود را در کمترین زمان ممکن یعنی زیر ۲ ساعت تحویل بگیرید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
  • 5011 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.