خرید فوری کاندوم و مراحل استفاده از آن

خرید فوری کاندوم و مراحل استفاده ی صحیح از آن

اگر به دنبال خرید فوری کاندوم هستید، با ما همراه باشید. زمانی که یک کاندوم را خریداری می کنید، احتمالا اولین چیزی که به ذهنتان می رسد این است که چطور از آن استفاده کنید. در این مقاله می خواهیم مراحل دقیق استفاده از این محصول را در چند گام برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.

گام اول؛ بررسی سالم بودن محصول

اولین گام پس از خرید فوری کاندوم این است که مطمئن شوید کاندوم خریداری شده سالم است یا خیر. البته بررسی تاریخ انقضای محصول می بایست قبل از خرید محصول صورت گیرد. زیرا اگر تاریخ انقضای محصول گذشته باشد، امکان پارگی کاندوم پس از استفاده از آن وجود دارد. و این موضوع می تواند مضرات زیادی ایجاد کند. البته راه دیگری نیز لازم است انجام دهید. آن هم اینکه بسته ی کوچک محصول را از بین دو انگشت شست و اشاره خود گذاشته و فشار دهید. زمانی که این محصول را فشار می دهید، می بایست یک حباب کوچک از هوا در زیر انگشت های خود ایجاد نمایید. زمانی که این حباب ایجاد شد اطمینان داشته باشید که این محصول سالم است.

خرید کاندوم
 

گام دوم؛ پاره کردن محصول پس از خرید فوری کاندوم

دومین گام پس از خرید فوری کاندوم این است که آن را باز کنید. برای باز کردن بسته ی کاندوم هرگز از قیچی و یا ناخن بلند استفاده نکنید. زیرا بسته بندی های این محصول از جنس آلومینیوم بوده و بسیار ظریف می باشد. به همین دلیل به راحتی باز می شود. لازم نیست فشار زیادی به بسته وارد کنید. زیرا فشار زیادی باعث پارگی آن می شود.

گام سوم؛ گذاشتن کاندوم از سمت درست

گام بعدی پس از خرید فوری کاندوم این است که آن را به درستی قرار دهید. روش درست و اصولی قرار دادن این محصول این است که به صورت استوانه ای قرار گیرد نه به صورت گنبدی. همچنین در صورتی که فرورفتگی و یا حالت های دیگری مشاهده کردید، بدانید که نرمال و طبیعی نمی باشد. در این صورت حتما کاندوم مشکلی دارد. همچنین کاندوم های مردانه باید به راحتی روی آلت تناسلی قرار بگیرد. طوری که شما به دردسر نیفتید و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

روش های استفاده از کاندوم
 

توجه داشته باشید پس از خرید فوری کاندوم برای اینکه بروز باکتری و یا رشد ویروس کاهش پیدا کند، حتما قبل از استفاده از این محصول آلت تناسلی خود را شسته و کاملا تمیز کنید. در غیر این صورت احتمال ایجاد بیماری های مقاربتی وجود دارد.

گام چهارم؛ نگه داشتن فضای خالی در قسمت بالایی کاندوم

چهارمین گام پس از خرید فوری کاندوم این است که به قسمت بالایی کاندوم توجه داشته باشید. به طور معمول قسمت خالی نوک کاندوم یا بالای آن به قدی نیست که کفاف تمام اسپرم خارج شده از اندام تناسلی را بدهد. به همین دلیل بهتر است بعد از اینکه کاندوم را سر جای خود قرار دادید، اندکی نوک آن را بکشید تا کمی جا باز کند. پیش از اینکه کاندوم را ببندید هم می توانید این کار را انجام دهید.

اگر به دنبال خرید فوری کاندوم هستید، پیشنهاد می کنیم کاندوم دورکس اکسترا تایم را خریداری کنید. این محصول کاملا درجه یک بوده و بدنه ی ساده ای دارد. به گونه ای که به طور کامل روی آلت تناسلی فیت می شود. با استفاده از این محصول می توانید لذت داشتن رابطه ی زناشویی را تجربه کنید. این محصول هیچ گونه عطر یا طعمی ندارد. برای خرید و یا مشاهده ی ان روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم دورکس اکسترا تایم Durex Extra Time

گام پنجم بعد از خرید فوری کاندوم؛ بستن کاندوم

پنجمین گام بعد از خرید فوری کاندوم این است که آن را به درستی ببندید. کاندوم را تا جایی که ممکن است روی اندام تناسلی خود پایین آورید. بعد از آن اجازه دهید کاملا باز شود. همچنین تا جایی که امکان دارد اجازه دهید که باز شود تا کاملا روی آلت تناسلی شما را بپوشاند. در غیر این صورت امکان بروز بیماری های مقاربتی وجود خواهد داشت. علاوه بر این احتمال اینکه کاندوم به اشتباه روی آلت تناسلی بیفتد نیز بسیار کم می شود. اگر پیش از قرار دادن کاندوم اندکی ژل آمیزشی و یا محلول روان کننده درون آن بریزید، درون کاندوم حبابی ایجاد نمی شود.

آشنایی با مراحل استفاده از کاندوم
 

اگر انجام این کار بعد از خرید فوری کاندوم احساس خوبی به شما نمی دهد تنها کافی است در هنگام قرار دادن کاندوم مشاهده کنید که هوا از آن خارج می شود. به هر حال به این موضوع توجه کنید که زمان قرار دادن کاندوم روی آلت تناسلی نباید نوک آن بادکنک کوچک ایجاد شود.

خرید کاندوم به صورت فوری
 

گام ششم؛ نگه داشتن کاندوم زمان انزال

پس از خرید فوری کاندوم در گام ششم باید آن را با دست نگه دارید. زمانی که انزال اتفاق می افتد، حتما کاندوم را با دستان خود نگه دارید. انجام دادن این کار سبب می شود احتمال بیرون ریختن کاندوم کاهش پیدا کند. همچنین تکان نخورد و به بیرون نریزد.

گام هفتم؛ دور انداختن کاندوم

هفتمین گام و آخرین گام بعد از خرید فوری کاندوم این است که آن را بیرون بیندازید. هرگز کاندوم استفاده شده ی خود را در فاضلاب نیندازید. پیشنهاد میکنیم قبل از دور انداختن کاندوم آن را داخل دستمال کاغذی بپیچید تا کثیفی ایجاد نشود. توجه داشته باشید بعد از هر بار رابطه کاندوم استفاده شده ی خود را بیرون بیندازید. هرگز از آن برای مدت دو بار استفاده نکنید. به این نکته توجه داشته باشید که اهمیت زیادی دارد. زیرا همه ی کاندوم ها یکبار مصرف بوده و برای استفاده ی مجدد طراحی نشده اند. استفاده ی مجدد آن امکان بروز بیماری های مقاربتی و حتی بارداری وجود دارد. همچنین ممکن است بیماری های خاصی ایجاد کند.

خرید فوری کاندوم
 

نحوه ی خرید فوری کاندوم

اگر به دنبال خرید فوری کاندوم هستید پیشنهاد میکنیم محصولات روز موجود در سایت روم به دیوار را مشاهده نمایید. در این سایت انواع کاندوم های مختلف وجود دارد که می توانید هر کدام را تهیه کنید. لازم به ذکر است همه ی محصولات موجود در سایت کاملا اصل و باکیفیت می باشد. برای مشاهده و خرید روی لینک خرید محصول زیر سفارش دهید.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
  • 52330 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.