چگونه می توان با خرید کاندوم سایز اندام تناسلی را افزایش داد؟

خرید کاندوم چه تاثیری بر بزرگ شدن اندام تناسلی دارد؟

آیا می دانید با خرید کاندوم و استفاده از آن می توانید به اندام تناسلی خود حجم دهید؟ آیا می دانید چه روش هایی برای بزرگ کردن این اندام وجود دارد؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. در حال حاضر بیش از هزاران مقاله و آگهی برای درمان کوچکی آلت تناسلی وجود دارد. اما باید به شما بگوییم خیلی از این روش ها آسیب جدی به بدن شما وارد می کند. همچنین بعضی از آن ها موقتی بوده و فقط تا زمانی که آن را استفاده کنید اندام شما را بزرگ تر می کند. در ادامه قصد داریم در مورد روش های افزایش سایز اندام تناسلی صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

افزایش سایز اندام تناسلی با خرید کاندوم
 

دستگاه های خلا، چه تاثیری در افزایش سایز اندام تناسلی دارند؟

خوب است بدانید یکی از ساده ترین روش های افزایش سایز اندام تناسلی، خرید کاندوم می باشد. علاوه بر این ممکن است اسم دستگاه های خلاء را شنیده باشید. این ابزار عموما برای درمان ناتوانی جنسی مورد استفاده قرار می گیرد. اما به دلیل اینکه اندام تناسلی را برای مدت طولانی می کشد، برای بزرگ کردن این اندام هم کاربرد دارد. نحوه ی کارکرد آن بدین صورت است که پمپ های خلاء روی اندام تناسلی قرار گرفته و با خارج شدن هوا از لوله، فشار در این ناحیه ایجاد می شود. در نتیجه خون با سرعت زیاد به اندام تناسلی پمپاژ می شود. بعد از آن یک حلقه به صورت موقت به اندام وصل می شود تا از تخلیه ی بیش از اندازه خون جلوگیری شود.

نحوه ی افزایش سایز آلت تناسلی با خرید کاندوم
 

در این روش فقط ۲۴ ساعت طول می کشد که اندام تناسلی بزرگ شود. شما می توانید با خرید کاندوم خیلی سریع و ساده اندام خود را حجم دهید. استفاده از روش دستگاه خلاء عوارض جانبی نیز به همراه دارد. عوارض این روش این است که ممکن است باعث ایجاد پارگی، درد یا تورم در ناحیه ی رگ های خونی شود. اگر شما هم میخواهید از این دستگاه استفاده کنید، باید از عوارض آن آگاه باشید.

افزایش سایز اندام تناسلی با خرید کاندوم

یکی از روش های افزایش سایز اندام تناسلی خرید کاندوم است. اگر می خواهید با روش کم هزینه و بدون عوارض سایز اندام خود را بزرگ تر کنید، پیشنهاد می کنیم کاندوم بزرگ کننده و تنگ کننده لارگو قرمز ناچ کدکس را خریداری کنید. این محصول از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. محصول فوق دارای ژل انار می باشد که خاصیت تنگ کنندگی دارد. همچنین ماده تاخیری که در این محصول وجود دارد، سبب می شود لذت زیادی را از رابطه تجربه کنید. از مهم ترین خصوصیت های این کاندوم این است که رایحه فوق العاده مطبوعی دارد. همچنین خاصیت تنگ کنندگی واژن خانم ها را دارد. برای خرید یا مشاهده ی محصول روی لینک زیر کلیک کنید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم بزرگ کننده لارگو قرمز ناچ کدکس
ویژگی محصول:
  • بزرگ کننده
  • تاخیری
  • تنگ کننده
  • لوبریکنت
تومان ۹۲,۰۰۰
مشاهده محصول

تمرین های مربوط به آلت تناسلی

علاوه بر خرید کاندوم روش های دیگری برای افزایش سایز این اندام وجود دارد. یکی از روش هایی که ممکن است شنیده باشید تمرین ها یا تکنیک های ماساژ است. اما باید بدانید در آلت تناسلی هیچ ماهیچه ای وجود ندارد. به همین دلیل تمریناتی که بتواند آن را بزرگ کند وجود ندارد. انجام حرکت های کششی و یا ایجاد سنگینی بر این قسمت فقط تلف کردن وزن است همچنین ممکن است در این ناحیه درد ایجاد کند. به همین منظور پیشنهاد می کنیم از انجام چنین تمرین هایی اجتناب کنید.

خرید کاندوم و افزایش سایز اندام تناسلی

جراحی به منظور افزایش سایز اندام تناسلی

علاوه بر خرید کاندوم که گفته شد، روش دیگری برای افزایش سایز این اندام وجود دارد. خوب است بدانید تنها راه حل دائمی برای افزایش سایز این اندام انجام عمل جراحی می باشد. با انجام جراحی فقط به صورت ظاهری می توان این اندام را تا ۵ اینچ بزرگ کرد. نحوه ی انجام آن بدین صورت است که پزشک رباط هایی که این اندام را در حالت عادی نگه داشته اند را بریده و اجازه ی افزایش طول به ان می دهد. بعد از گذشته چند ماه اندام تناسلی به سایز دائمی و تثبیت شده ی خود می رسد. البته این روش هم عوارض مربوط به خود را دارد. به عنوان مثل ممکن است بافت زخم شود. یا اینکه اندام تناسلی مو دار شود.

نحوه ی افزایش سایز اندام تناسلی با خرید کاندوم
 

عوارض عمل های جراحی چیست؟

به شما پیشنهاد می کنیم به جای انجام عمل های جراحی پرهزینه و پر از ریسک، با خرید کاندوم و استفاده از آن سایز اندام خود را افزایش دهید. عمل های جراحی  خطرات بالقوه ی جسمی و روانی دارند. به همین دلیل ممکن است نتوانید آنچه در ذهنتان است را محقق کنید. در طول انجام عمل های جراحی امکان دارد اتفاقات بد و ناگواری رخ دهد. همچنین ممکن است اشتباهاتی انجام شود. از مهم ترین عوارض عمل های جراحی عفونت های بعد از عمل می باشد. همچنین ممکن است به بافت اطراف این ناحیه آسیب وارد شده و یا اعصاب این قسمت از بین برود.

افزایش سایز آلت تناسلی تنها با خرید کاندوم
 

از عوارض دیگر این کار می توان به مشکلات ناشی از بیهوشی اشاره کرد. در حالی که با خرید کاندوم می توانید بدون هیچگونه عوارضی سایز اندام خود را افزایش دهید. همچنین ممکن است فرد بعد از عمل دچار اضطراب شود و این موضوع فرد را از لذت داشتن یک رابطه ی لذت بخش محروم می کند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تنها در مواردی که فرم و شکل آلت دچار تغییر شده است به سراغ عمل های جراحی بروید. به شما پیشنهاد می کنیم به جای انجام روش های پر هزینه و پر خطر، با استفاده از کاندوم سایز اندام خود را افزایش دهید. همچنین می توانید رابطه ای لذت بخش را تجربه کنید. زیرا در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه سایز اندام شما افزایش می یابد.

برای خرید کاندوم جهت افزایش سایز اندام چه کار کنم؟

اگر شما هم می خواهید با کمترین و بی خطر ترین هزینه سایز اندام خود را افزایش دهید، می توانید با خرید کاندوم به خواسته ی خود برسید. شما می توانید در همین سایت انواع کاندوم هایی که سایز آلت تناسلی را افزایش می دهند خریداری کنید. توجه داشته باشید فروشگاه روم به دیوار بهترین و باکیفیت ترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
  • 9401 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.