روش های خرید کاندوم

اگر شما هم به دنبال افزایش لذت جنسی هستید این مقاله را از دست ندهید. با مطالعه این مقاله راه های مختلفی برای افزایش لذت جنسی خود یاد میگیرید این راه ها نه تنها لذت جنسی را افزایش می دهد بلکه در نتیجه افزایش لذت افزایش رضایت و صمیمیت در زندگی و در روابط عاطفی را به همراه می آورد. بسیاری از افراد برای افزایش لذت زناشویی خود به دنبال خرید کاندوم موثر هستند ما در این مقاله کاندومی را به شما معرفی می کنیم که افزایش لذت جنسی را نیز به دنبال دارد.

خرید کاندوم به صورت غیر حضوری در این سایت ممکن است. رابطه جنسی از مهم ترین ابعاد زندگی زناشویی است که می توانید با رسیدگی به آن پایه سایر وجه های زندگی را محکم سازیم. اگر نمی توانید مانند قبل از رابطه خود لذت ببرید باید نکات طلایی که در ادامه گفته می شود را بدانید تا بتوانید مانند قبل و حتی بیشتر از روابط جنسی خود با همسرتان لذت ببرید. البته توجه داشته باشید که لذت جنسی و میل جنسی را باهم اشتباه نگیرید.

نحوه خرید کاندوم

به سلامت جسمی خود توجه کنید

شما می توانید در این سایت برای خرید کاندوم به صورت آنلاین اقدامات لازم را بعمل آورید. قبل از همه توجه به عواملی درون شما می تواند باعث افزایش لذت شود برای مثال توجه به سلامت جسمی خود اولین و تاثیرگذارترین مورد می باشد. بیماری هایی هستند که دستیابی به اوج لذت را سخت تر می کنند مانند: فشار خونی که کنترل نمی شود، کلسترول بالا، چاقی مفرط و مقاومت به انسولین.

به سلامت جنسی خود توجه کنید

خرید کاندوم به صورت آنلاین باعث می شود بتوانید در وقت خود صرفه جویی کنید. برخی اختلالات جنسی باعث می شود رسیدن به اوج لذت برای شما سخت شود برای مثال: اختلال نعوظ، زود انزالی، دیر انزالی، مشکلات هورمونی، کیست و عفونت و غیره، مشکلاتی فیزیکی در عضو تناسلی و غیره. پس اگر با هریک از این اختلال ها رو به رو هستید برای درمان آن اقدام های لازم را انجام دهید.

روش خرید کاندوم

به سلامت روحی و روانی خود توجه کنید

با خرید کاندوم به صورت آنلاین دیگر لازم نیست وقت خود را برای مراجعه به داروخانه ها بگذارید. ممکن است فکر کنید روح و روان شما هیچ ربطی به روابط جنسی ندارند در صورتی که این فکر اشتباهی بیش نیست. حالات روحی شوا تاثیر مستقیم بر روابطتان می گذارد و سلامت روان در واقع از مهم ترین رکن ها در افزایش لذت می باشد. اما نکات کلیدی که باعث افزایش لذت میشوند عبارت اند از:

نقاط حساس در بدن را بشناسید

در این سایت می توانید اقدام به خرید کاندوم کنید. تحریک نقاط مستقیم از ساده ترین و مستقیم ترین روش های افزایش لذت زناشویی است. پس بهتر است از آناتومی بدن و نقاط حساس همسرتان اطلاعاتی یاد بگیرید. برای مثال گردن، لب، قسمت داخلی راه ها، گوش ها، مو ها و کف سر، باسن، کمر، سینه ها و نوک سینه ها از نقاط حساس بدن زنان و لاله گوش، پشت سر و موها، سینه ها، لب ها، قسمت داخلی بازو، ناف و پایین شکم، پاها، گردن داخل ران ها از نقاط حساس در بدن مردان می باشد.

با همسر خود صحبت کنید

اگر خرید کاندوم به صورت غیر حضوری در این سایت انجام شود می توانید محصول خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. خجالت را کنار بگذارید و با همسر خود صحبت کنید. اگر فرد مقابل سما نداند که شما در روابطتان چه انتظاری از او دارید چگونه مطابق میلتان رفتار کند؟ انتظارات خود از رابطه را به همسر خود بگویید و در مقابل از وی انتظاراتش را بپرسید تا بتوانید روابط خود را یک پله بالاتر ببرید. یادتان باشد که زنان با گوشهایشان عاشق می شوند.

خرید کاندوم

خرید کاندوم

از دیگر روش های افزایش لذت زناشویی خرید کاندوم است. امروزه کاندوم های زیادی با کاربرد های متفاوت به بازار عرضه شده اند که با استفاده از آنها می توان لذت را در روابط جنسی افزایش داد. کاندوم هایی که برای افزایش لذت وارد بازار شده اند بسیار هستند ولی پیشنهاد ما به شما کاندوم تنگ کننده بسته ۱۲ عددیNach Kodex DOUBLE Pomegranate می باشد. این کاندوم با داشتن لوبریکانت موثر، خاصیت تنگ کنندگی با عصاره انار و انتقال حس داغی و گرما شما را به نهایت لذت زناشویی می برد.

با خرید کاندوم معرفی شده لذت را به خود و همسرتان هدیه دهید. لاتکس استفاده شده در این کاندوم نازک و منعطف و بسیار محکم است بنابراین می توانید لذت رابطه ای امن را تجربه کنید. با کلیک بر روی لینک زیر شبی بی نظیر بسازید.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم تنگ کننده دبل اناری ناچ کدکس
ویژگی محصول:
  • تنگ کننده
  • داغ
  • لوبریکنت
  • میوه ای
  • ویژه بانوان
تومان ۹۰,۰۰۰
مشاهده محصول

روابط خود را متنوع کنید

خرید کاندوم به صورت آنلاین باعث می شود بدون خجالت محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. برای متنوع کردن رابطه خود می توانید لباس های جذاب و جدید را امتحان کنید، مدل آرایش خود را عوض کنید، روابط خود را در مکان های متفاوت انجام دهید، فانتزی های خود و پارتنرتان را انجام دهید، از شمع و موسیقی استفاده کنید، پوزیشن های خود را تغییر دهید، صحبت میان سکس را تجربه کنید، سعی کنید در روابط خود خلاقیت نشان دهید.

پیش نوازی کنید

شما می توانید در همین سایت اقدام به خرید کاندوم به صورت غیر حضوری کنید. بسیاری از افراد سریع از پیش نوازی عبور می کنند و آن را مهم نمی دانند در صورتی که پیشنوازی باعث می شود میل به رابطه در شما افزایش پیدا کرده و لذت بیشتری از روابط ببرید به علاوه بانوان به آمادگی بیشتری برای رابطه نیاز دارند که می توانید با پیش نوازی کار را پیش ببرید. پیش نوازی فقط شامل بوسه و نوازش نیست شما می توانید همدیگر را ماساژ دهید و یا به صورت احساسی پیش نوازی کنید.

چگونگی خرید کاندوم

روم به دیوار یک فروشگاه اینترنتی است که افراد در آن می توانند اقدام به خرید کاندوم و اسپری و ژل های متفاوت کنند. این سایت محصولات را با بهترین کیفیت و به صورت محرمانه درب منزل تحویل می دهد. روم به دیوار بهترین کیفیت و قیمت را همراه با ارسال رایگان برای مشتریان خود فراهم کرده است. به علاوه در استان های تهران ، البرز (کرج، شهریار، فردیس، ملارد، اندیشه) ، و مشهد ارسال با پیک و در کمتر از یک ساعت بوده و ارسال به سایر استان ها به صورت پستی می باشد.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
  • 11128 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.