خرید کاندوم

آیا شما هم به دنبال افزایش میل و هیجان زناشویی خود هستید؟ ما در این مقاله ضمن بررسی و ارائه راهکار برای افزایش هیجانات زناشویی به معرفی راه خرید کاندوم می پردازیم. راه های بالا بردن این میل یکی از سوالاتی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول ساخته است.

میل زناشویی چیست؟

برای اطلاع از چگونگی خرید کاندوم این مقاله را دنبال کنید. منظور از میل زناشویی یا لیبیدو یکی از غرایز اصلی انسان و دیگر موجودات است. وقتی به میل زناشویی فکر می کنیم اولین تصویری که در ذهن ایجاد می شود مربوط به تصورات زناشویی و یا از دست دادن میل زناشویی است. اساسا میل زناشویی خواسته و احساسات فرد برای انجام فعالیت زناشویی است.

راه خرید کاندوم
 

برای اطلاع از چگونگی خرید کاندوم با ما همراه باشید. در حالت کلی میل زناشویی سه فاکتور عمده را تحت تاثیر قرار می دهد و از آن تاثیر میگیرد.

  • بیولیژیکی
  • روانشناختی
  • اجتماعی

این عوامل بر روی میزان میل زناشویی چه از نظر ذهنی چه از نظر فیزیکی تاثیر می گذارند. اما راه هایی که برای افزایش این میل هستند کم نیستند. برای افزایش این میل جنسی مهم ترین قسمت و بخش خود شما می باشید. اولین و موثرترین راه ایجاد رابطه ای نزدیک و عمیق است با همسرتان.

رژیم غذایی

خرید کاندوم جلوتر مورد بررسی قرار میگیرد. یکی از همین راه ها تغییر در رژیم غذایی است. رژیم غذایی شما آن میزان پروتئین و ویتامین هایی که وارد بدن شما می شود را تامین می کند. بنابراین هرچثدر میزان این ویتامین ها و مواد مغذی وارد شده به بدن شما غنی تر باشد و حاوی مواد مفید تر و مورد احتیاج بدن شما باشد مشکلاتی که ممکن از برای شما به وجود بیاید کمتر می شود. برای مثال برای افزایش میل و هیجانات زناشویی خوردن غذاهایی حاوی روی برای شما مناسب تر است.

افزایش میل زناشویی و افزایش اعتماد به نفس

خرید کاندوم جلوتر بررسی می شود. نحوه افکار و احساس شما نسبت به بدنتان روی احساسات و میل شما به روابط زناشویی تاثیر می گذارد. توجه داشته باشید که تغذیه شما و ورزش کافی بر روی میزان اعتماد به نفس شما تاثیر گذار است. شما می توانید با افزایش تمرکز بر روی شخصیتتان اعتماد به نفس خود را افزایش داده و در نتیجه باعث افزایش میل زناشویی تان شوید. البته این اعتماد به نفس باید اعتماد به نفس واقعی باشد نه کاذب.

چگونگی خرید کاندوم
 

افزایش ارتباط با همسرتان

برای اطلاع از چگونگی خرید کاندوم با ما همراه باشید. شما می توانید با گذاشتن وقت بیشتر برای همسرتان برای مثال بیرون رفتن، رفتن به باشگاه و یا دیگر ورزش ها و فعالیت ها و میل کردن غذا با همدیگر نزدیکی بیشتری را با همسرتان از جانب احساسی داشته باشید. هر چقدر با همسرتان نزدیک تر باشید احتمال افزایش میل زناشویی در شما بالاتر می رود چرا که رابطه عاطفی عمیق بین شما و همسرتان شکل میگیرد.

تقسیم وظایف و کارهای خانه

خرید کاندوم مبحث بعدی مورد بررسی است. شاید فکر کنید که تقسیم وظایف در خانه ربط و ارتباطی با میل زناشویی ندارد اما تعاملی که بین شما ایجاد می شود در انجام این کار باعث نزدیکی بیشتر شما به همدیگر می شود. همچنین این کار باعث ایجاد احساس همکاری و شراکت در شما می شود. همین کار های به ظاهر ساده و پیش پا افتاده تاثیرگذاری زیادی دارند پس به دنبال راه های عجیب و غریب نباشید.

خرید کاندوم ارگانیک کاپوت

اگر شما هم به دنبال خرید کاندوم هستید، به شما پیشنهاد می کنیم کاندوم ارگانیک کاپوت را خریداری کنید. این محصول یکی از جدید ترین محصولات جدیدی است که در شرکت کاپوت تولید شده است. به دلیل بهره گیری از عصاره ی از عصاره ی ساوپالمتو میزان و شدن هیجان جنسی را به بیشترین میزان خود می رساند. به همین دلیل اگر شما هم قصد دارید میزان هیجان در رابطه را بالا ببرید، پیشنهاد می کنیم از این محصول استفاده کنید. این محصول خاصیت فوق العاده زیادی دارد. زیرا میزان و شدت هیجان و میل جنسی را در فرد بالا می برد. به همین دلیل مورد استقبال بی نظیری قرار می گیرد.

برای خرید کاندوم کاپوت پیشنهاد می کنیم از همین سایت اقدام کنید. این محصول خارها و حلقه های گرد دارد که بیشترین میزان تحریک را ایجاد می کند. به دلیل اینکه ماده ی موثر تاخیری در این ماده وجود دارد، سبب می شود زن و مرد به ارگاسم برسند. به همین دلیل تاثیرات خاص و شگفت انگیزی در هنگام رابطه می گذارد. برای اینکه از این محصول استفاده کنید می توانید آن را در سایت ما خریداری کنید. به منظور تهیه روی لینک زیر کلیک نمایید. این محصول فوق العاده برای همه ی زوجین به خصوص کسانی که مدتی از ازدواج آنها گذشته است بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

محصول پیشنهادی (ویژه)

کاندوم ارگاسمیک کاپوت
ویژگی محصول:
  • تاخیری
  • تحریک کننده
  • حلقوی
  • خاردار
  • لاکچری
  • لوبریکنت
  • میوه ای
  • ویژه بانوان
تومان ۹۲,۰۰۰
مشاهده محصول

برای افزایش میل زناشویی یوگا و تنفس عمیق را تمرین کنید

درست از که خرید کاندوم راه ساده تر و موثری است اما تنها راه نمی باشد. یکی دیگر از این راه را تمرین یوگا است که موجب به وجود آمدن آرامش بیشتر در شما میشود و تنفس دعمیق که همین نتیجه را به دنبال دارد. وقتی که شما در حالت استرس قرار دارید بدنتان هورمونی ترشح می کند به نام کورتیزول که این هورمون تستوسترون بدن را کاهش میدهد.

راه های خرید کاندوم
 

و از آنجا که تستسترون ارتباط مستقیمی با میزان میل زناشویی دارد استرس داشتن شما به معنی کاهش میل زناشویی شما می باشد.بنابراین ورزش هایی مانند یوگا و یا تمرین تنفس باعث کاهش کورتیزول در بدن شما میشود.

صحبت کردن در مورد میل زناشویی با همسرتان

همانطور که اشاره شد خرید کاندوم تنها راه نمی باشد. شاید بهتر باشد احساسات و فانتزی های خود را با همسرتان در میان بگذارید. اگر پوزیشن خاصی مد نظرتان است و یا احساس خاصی را تجربه می کنید می توانید با درمیان گذاشتن آن فکر و احساسات با همسرتان این میل زناشویی را هدایت کرده و لذت بیشتری از نزدیکی با همسرتان را تجربه کنید.

کارهایی که میتوانید با همسرتان انجام دهید را بگویید این روراستی و صداقت قطعا برای شما راهی صحیح برای حل مشکلتان پیدا می کند. همسر شما حق دارد که از احساس شما مطلع شود.

  • فروشگاه اینترنتی روم به دیوار
  • ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
  • 9445 بازدید
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از روم به دیوار خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید
درحال بارگذاری لطفا صبر کنید

    دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

    لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

    فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

    نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

    بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

    به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.